آقای استاندار دو سال از تاریخ نوشتن این نامه می گذرد!!

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 18 بهمن 1390

با سلام و ضمن تشکر از اقداماتی که انجام شده مانند آسفالت کوچه ها،مشکل مطرح شده در این نامه بعد گذشت دو سال همچنان به قوت خود باقی است!

 

بسمه تعالی

« انقلاب ما انفجار نور بود »

استاندار محترم استان یزد

جناب آقای مهندس فلاح زاده

باسلام و احترام

پیرو مذاکرات انجام گرفته با مسئولین شرکت تعاونی مسکن سنگ آهن مرکزی ایران بافق  و شهرداری شهرستان بافق در خصوص ایجاد ورودی و خیابان  اصلی از محل کمربندی انقلاب به داخل شهرک شرکت سنگ آهن (  ادامه کوی مناجات شهرستان بافق ) متاسفانه تاکنون هیچ گونه اقدامی در خصوص انجام این امرصورت نپذیرفته است . و فقط یک ورودی و یک خیابان موقتی ایجاد گردیده که با توجه به اینکه ورودی به کمربندی منتهی می گردد برای عبور و مرور وسایل نقلیه بسیار خطرناک می باشد .

آنچه که باعث گردید نامه ای به جنابعالی نوشته و دست گرم جنابعالی را بفشاریم واگذاری این امر توسط هرکدام از طرفین به عهده دیگری می باشد زیرا شرکت تعاونی مسکن در خصو ص ورودی اظهار می دارد که وظیفه شرکت ساخت مثلثی می باشد که توسط شرکت انجام گرفته و ایجاد ورودی اصلی به عهده شهرداری می باشد که پس از درمیان گذاشتن موضوع با شهرداری اعلام گردید که تعیین ورودی اصلی به عهده شرکت می باشد.

مشکل دیگر خیا بان منتهی به این ورودی می باشد که موقتا ایجاد گردیده و به علت عدم تعیین تکلیف ورودی و آسفالت نبودن باعث ایجاد مشکلات فراوا نی  خصوصا  در فصل زمستان جهت عبور و مرور ساکنیین این شهرک شده است ،

باشد که جنابعالی با دستور قاطع خود یکی دیگر از مشکلات  مهم ساکنین این شهرک را حل نمایید تا خدای ناکرده به دلیل موقعیت خطرناک ورودی شاهد داغدار شدن هیچکدام از ساکنین شهرک نباشیم.

باتشکر فراوان

                                                           اهالی شهرک

                                                    21/11/1388


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page