برگزاری جلسه کارگروه تخصصی اشتغال شهرستان بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 19 آبان 1397
برگزاری جلسه کارگروه تخصصی اشتغال شهرستان بافق

به گزارش روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بافق جلسه هماهنگی و بررسی طرحهای "کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی" و "مشوق بیمه ای سهم کارفرما" با حضور طالعی معاون فرماندار،پور امینی بخشدار مرکزی، نوری شادکام سرپرست اداره ، حاجی حسنی رئیس سازمان تامین اجتماعی و برخی دیگر از مسئولین در محل فرمانداری برگزار شد.

IMG_20181110_122109_975

به گزارش روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بافق جلسه هماهنگی و بررسی طرحهای “کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی” و “مشوق بیمه ای سهم کارفرما” با حضور طالعی معاون فرماندار،پور امینی بخشدار مرکزی، نوری شادکام سرپرست اداره ، حاجی حسنی رئیس سازمان تامین اجتماعی و برخی دیگر از مسئولین در محل فرمانداری برگزار شد.

IMG_20181110_122108_720

در این جلسه طالعی معاون فرماندار با توجه به اهمیت بحث اشتغال و شرایط اقتصادی کشور و توانمندی فارغ التحصیلان در افزایش راندمان کاری کارگاهها خواستار فراهم شدن زمینه جذب دانش آموختگان دانشگاهی و برخورداری واحد های مشمول از طرح های کارورزی و مشوق بیمه¬ای گردید. در ادامه علی اصغر نوری شادکام ضمن تشریح طرح کارورزی و مشوق¬های بیمه¬ای و اعلام سهمیه شهرستان بر استفاده از این ظرفیت توسط واحدهای خصوصی و تعاونی مرتبط با دستگاه¬های اجرایی تاکید نمود. در این جلسه پورامینی بخشدار مرکزی و حاجی حسنی رئیس تامین اجتماعی شعبه شهرستان و مدیران دستگاههای حاضر در جلسه نیز پیشنهادات و نکات مد نظرشان را بیان نمودند


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۵۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page