مرضیه قربانی‌زاده و حمیده غلامعلی‌پور کتابداران بافقی شایسته تقدیر کشوری

دسته: کتاب
بدون دیدگاه
دوشنبه - 28 آبان 1397

 در مراسمی با حضور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری، از فعالان عرصه کتابخوانی، کتابداران، کتابخوانان و خیران کتابخانه‌ساز برتر کشور در تهران تقدیر شد.
رقیه دوست فاطمی‌ها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد و ۸ برگزیده دیگر از استان نیز در بخش‌های مختلف با حضور بر روی سن، جوایز خود را از دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی و سایر مقامات حاضر دریافت کردند.
در بخش مسئولان و کتابداران کتابخانه‌های درجه ۲ و مرکزی، رضیه دریاچه‌ای، مسئول کتابخانه دکتر محمد جوادی و غلامرضا ابراهیمی، مسئول کتابخانه امام علی(ع) هردو از شهرستان یزد به عنوان برتر کشوری دست یافتند.
لیلا پورمحمدی، کتابدار کتابخانه امام علی(ع) شهرستان خاتم نیز به عنوان کتابدار برتر حوزه کودک در سطح کشور معرفی شد.
در بخش استان‌های برتر در حوزه انجمن‌ها نیز استان یزد به همراه استان‌های مازندران و چهارمحال و بختیاری حائز رتبه برتر کشوری شد و مدیرکل کتابخانه‌های عمومی یزد جایزه ویژه این بخش را دریافت کرد.
در بخش دیگری از این مراسم انجمن‌های برتر استانی معرفی و تجلیل شدند که در این بخش محمدعلی طالبی، معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد به نمایندگی از محمود زمانی قمی، استاندار در این مراسم حاضر شد و جایزه این بخش را دریافت کرد.
محمد جوادی محمدآبادی، خیر کتابخانه‌ساز یزدی و بانی کتابخانه عمومی دکتر جوادی یزد نیز به همراه ۵ خیّر برگزیده دیگر کشور، جایزه ویژه خیّران برتر را از آن خود کردند.
مرضیه قربانی‌زاده و حمیده غلامعلی‌پور، مسئول و کتابدار کتابخانه عمومی محمد مفیدی شهرستان بافق نیز در بخش مسئولان و کتابداران کتابخانه‌های درجه ۵ ، شایسته تقدیر شناخته شدند و جوایز خود را از دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی دریافت کردند.
کتابخانه عمومی امام حسن مجتبی(ع) ندامتگاه مرکزی یزد نیز به عنوان یکی از سه کتابخانه برتر مشارکتی کشور معرفی شد و جایزه ویژه این بخش به نماینده اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان یزد تقدیم شد.

ایکنا

۱۱۱۷۵۰۶_۸۷۲۹


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۰۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page