چرا مدیر کل نوسازی مدارس استان پاسخگو نیست؟

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
دوشنبه - 28 آبان 1397
چرا مدیر کل نوسازی مدارس استان پاسخگو نیست؟

سه روز پیش بود که به منظور یافتن پاسخ چند سؤال، خبرنگار "بافق فردا" طی گفتگویی تلفنی از مدیر کل نوسازی مدارس استان خواستار پاسخگویی شد که عارفی پاسخ به سؤالات به صبح فردای آن روز، موکول کرد.

سه روز پیش بود که به منظور یافتن پاسخ چند سؤال، خبرنگار “بافق فردا” طی گفتگویی تلفنی از مدیر کل نوسازی مدارس استان خواستار پاسخگویی شد که عارفی پاسخ به سؤالات به صبح فردای آن روز، موکول کرد.

طبق وعده چندین بار با این مدیر کل تماس گرفته شد اما دریغ از پاسخگویی این مدیر.

از آنجایی که رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسوولین است برای این مدیر کل در فضای مجازی نیز پیامی مبنی بر وقت مصاحبه ارسال شد اما این پیام نیز بی پاسخ ماند.

به نظر شما چرا این مدیر جوان از پاسخگویی سؤالات خبرنگاران ابا دارد؟

آیا پاسخ به این سؤال برای یک مدیر کل سخت است که بگوید: هم اکنون نوسازی مدارس استان چند طرح مدرسه سازی در دست ساخت دارد و از این تعداد چند باب مدرسه متعلق به بافق است؟

نکند میزان اعتبار نوسازی مدارس استان موضوع محرمانه ای است و یا این مدیر توانایی جذب اعتبار مناسبی در این زمینه را نداشته که حاضر نیست بگوید این اعتبار نسبت به سالهای گذشته افزایش داشته است یا خیر؟
آیا برخورد این اداره کل با پیمانکارانش در تمام استان مثل برخوردی است که با پیمانکاران مدارس بافق دارد یا مثل همه قضایا وقتی نوبت به بافق در زمینه بودجه و اعتبار می رسد همه چیز تمام می شود و همچنان شهرهای سوگلی استان در اولویت هستند؟


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۴۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page