فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق خبر داد:اجرای بیش از ۴۰ برنامه هفته بسیج در بافق

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 30 آبان 1397
اجرای بیش از ۴۰ برنامه هفته بسیج در بافق

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافق در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران به تشریح برنامه‌های هفته بسیج پرداخت.

IMG_8468

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافق در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران به تشریح برنامه‌های هفته بسیج پرداخت.

اکبر صادقی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و طول عمر برای رهبر معظم انقلاب گفت:۴۰ برنامه و عنوان بمناسبت ورود به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در سطح شهرستان بصورت شاخص برگزار می شود.

IMG_8464

وی با اشاره به شعار” بسیج مظهر ایستادگی، اقتدار، وحدت و خدمت” اظهار داشت: در هفته بسیج برنامه‌هایی برای ترویج تفکر بسیج تهیه و تنظیم شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق با اشاره به اینکه فعالیت بسیج تنها به هفته بسیج محدود نیست تصریح کرد: طرح هایی همانند بحث‌های فرهنگی و بصیرتی، محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و … از عملکرد این نهاد است .

صادقی با اشاره به آغاز هفته بسیج از ۳۰ آبانماه خاطر نشان کرد: فضاسازی در سطح شهرستان، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران، روشنگری در سطح پایگاههای مقاومت، برگزاری مسابقات فرهنگی بسیج و اردوهای جهادی، فراخوان در سطح پایگاهها، حفظ و انسجام و آمادگی گردان بیت المقدس و الزهرا (س) خواهران از جمله برنامه های هفته بسیج است.

صادقی همچنین برگزاری رزمایش و کارگاههای خوداشتغالی، مسابقات کارگاه سبک زندگی، گشت های رضویون برای افزایش امنیت در مناطق روستاها را از دیگر اقدامات این هفته عنوان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق به برگزاری میز خدمت در روستای مبارکه اشاره کرد و یادآور شد: تقدیر از بسیجیان برتر حوزه خواهران، اعزام پزشک و مشاور به روستاها و همچنین دعوت از سخنران برتر کشوری برای برگزاری مراسم شکوه مقاومت در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) با حضور اقشار مختلف مردم برای حفظ دستاوردهای انقلاب از برنامه های هفته بسیج است .

وی ابراز امیدواری کرد: با ترویج فرهنگ بسیج و تکیه بر ظرفیت این نهاد مشکلات کشور رفع شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۴۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page