رئیس هیئت امناء آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) بافق خبر داد:جمع آوری ۹۶ میلیون و ۳۷۹ هزار تومان نذورات مردمی

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
یکشنبه - 4 آذر 1397
جمع آوری ۹۶ میلیون و ۳۷۹ هزار تومان نذورات مردمی

رئیس هیئت امناء آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) بافق با اشاره به جمع آوری نذورات از سه ماه گذشته گفت:در آیین غبار روبی مبلغ 96 میلیون و 379هزار تومان نذورات از ضریح مطهر جمع آوری شد که از این مبلغ، 77میلیون و 399هزار تومان بصورت نقدی، 11میلیون و 700 هزار تومان از طریق کارت خوان و 7 میلیون و 280 هزار تومان دیگر نیز معادل طلا جمع آوری شد که به حساب امامزاده واریز شد.

IMG_20181125_212835_261

رئیس هیئت امناء آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) بافق با اشاره به جمع آوری نذورات از سه ماه گذشته گفت:در آیین غبار روبی مبلغ ۹۶ میلیون و ۳۷۹هزار تومان نذورات از ضریح مطهر جمع آوری شد که از این مبلغ، ۷۷میلیون و ۳۹۹هزار تومان بصورت نقدی، ۱۱میلیون و ۷۰۰ هزار تومان از طریق کارت خوان و ۷ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان دیگر نیز معادل طلا جمع آوری شد که به حساب امامزاده واریز شد.

سید سعید حسینی اظهار داشت: به منظور شفاف سازی و اطمینان خاطر زائران و شهروندان، شفاف سازی مالی انجام و عملکرد ۲۰ ماهه میزان درآمدها و هزینه ها به صورت کامل و جامع تشریح شد.

IMG_20181125_212831_143

وی به تشریح عملکرد عمرانی و فرهنگی این آستان مقدس پرداخت و بیان کرد: برای استفاده بهینه و تکریم زائران و مجاوران این آستان ساماندهی حسینیه شروع شده و با بهترین طرح و نقش در حال انجام می باشد.

رئیس هیئت امناء آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) بافق افزود: ترمیم و بازسازی پشت بام آستان بویژه اطراف گنبد، احداث سرویس های بهداشتی، احداث شوفاژخانه مرکزی و بازسازی برخی از مکان های صحن مطهر جزء برنامه بوده که خوشبختانه انجام و این روند ادامه دارد.

IMG_20181125_212826_262

حسینی با اشاره به مباحث فرهنگی و دینی آستان و تشریح برنامه های آینده این حوزه تصریح کرد: راه اندازی سایت جامع آستان مقدس، سامانه پیامکی و ارتباطی، اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و زائرین، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، برگزاری یادواره ی شهدا و مناسبت های ملی و مذهبی و… از دیگر برنامه های حوزه فرهنگی آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع ) می باشد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۷۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page