در کارخانجات تعمیر لکوموتیو بافقمتخصصان داخلی، لکوموتیو آلستوم را بازسازی و تعمیر اساسی کردند

دسته: صنعت و معدن
۳ دیدگاه
دوشنبه - 5 آذر 1397

مدیر کارخانجات تعمیر لکوموتیو بافق گفت: لکوموتیو آلستوم AD۴۳C با استفاده از توان داخل، بازسازی و تعمیر اساسی شد.
به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، محمد انوری افزود: لکوموتیو آلستوم AD۴۳C شماره ۲۸۱ که مدت ۳ سال به دلیل خرابی موتور، متوقف و از ناوگان خارج شده بود، پس از بازسازی و تعمیر اساسی به ناوگان بازگشت.
وی توضیح داد: این اقدام آبان ماه سال جاری در کارخانجات تعمیر لکوموتیو بافق انجام و بعد از حدود ۶۰ هزار ساعت کارکرد موتور دیزل لکوموتیو، ماشین های الکتریکی (شامل ژنراتور اصلی و کمکی، ترکشن موتورها و …)، کمپرسور و سیستم ترمز و بوژی تعمیر اساسی شد و بار دیگر راه اندازی و در سرویس بهره برداری قرار گرفت.
وی ادامه داد: با راه اندازی این لکوموتیو، ۰۳/۲ لکوموتیو معادل به ناوگان نیروی کشش راه آهن افزوده شد.
به گفته انوری در حال حاضر ۲ دستگاه لکوموتیو آلستوم در این کارخانجات متوقف است که برای تعمیر اساسی تا پایان سال جاری برنامه ریزی شد.
انوری خاطرنشان کرد: با تکمیل پروژه راه اندازی لکوموتیوهای متوقف ، ۴۹ دستگاه لکوموتیو آلستوم برابر ۱۰۰ دستگاه لکوموتیو معادل در گردش خواهد بود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۰۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
ح-ا-ا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 5 آذر 1397 - 12:39 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

دست مریزاد وخسته نباشید

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 5 آذر 1397 - 1:03 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با درود و احترام
از بافق فردا خواهش میکنم مجددا با آقای انوری مصاحبه کنید به خاطری که لکوموتیو فوق در سه روز بعداز راه اندازیش میل لنگ آن به فنا رفت و خسارت هنگفتی به راه آهن زد و مجددا یک موتور دیگر باید بگذارند برروی لکوموتیو و تمامی خسارتش را قانونا شرکت تورا باید پرداخت کند ولی شش بار تورا خسارت میدهد!!!!!

حمید بازنشسته این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 6 آذر 1397 - 8:43 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام .ودرود خدمت مهندس انوری و کارکنان تعمیرات لکوموتیوبافق.قطعا خیلی از اتفاقات خوبی که در تعمیرات لکوموتیو بافق رخ میدهد نتیجه مدیریت قاطع و دوراندیش و زحمات شبانه روزی کلیه پرسنل ان مجموعه می باشد امیدوارم که دستاندرکاران شهر نیز قدر این موفقیت وموقعیت را بدانند.برای کلیه دوستان روزهای خوبی را آرزومندم .

You cannot copy content of this page