توزیع و ارسال بیش از 220 هزار مرسوله پستی در بافق صورت گرفت

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 25 مهر 1391

رئیس پست بافق با گرامیداشت (17مهر)روز جهانی پست، از فهرست برداری و داده آمایی بیش از 39500 مکان شامل؛ منازل، مغازه ها، زمینهای بایر و کلیه مکانهایی که در حال حاضر و آینده نیاز به کدپستی دارد خبرداد

حسین برات، با بیان این مطلب که برنامه بهنگام سازی اطلاعات کدپستی اماکن شهری بافق انجام شده است، گفت: بانک اطلاعاتی کدپستی شهربافق از ابتدای شهریور ماه بروز بوده و این اطلاعات پس از داده آمایی توسط اداره کدگزاری و جغرافیایی پست استان یزد در اختیار این اداره قرار گرفت و شهروندان می توانند برای اطلاع از کدپستی و یا سفارش و نصب پلاک کدپستی به پست بافق مراجعه نمایند. وی افزود: با توجه به برنامه های در دستورکار پست از این پس پایش اطلاعات شهری بطور مداوم و مستمر صورت می گیرد.

رئیس اداره پست بافق از خدمات جدید شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با اشاره به راه اندازی سیستم سفارش الکترونیکی کارت پستال، خاطرنشان کرد: شهروندان و علاقه مندان با مراجعه به سایت پست «ecard.pos.ir» در صفحه نخست می توانند تصاویر موجود یا  موردنظر خود را به تعداد مورد نیاز  سفارش دهند و متن مورد نظر نیز در کادر مخصوص نوشته و هزینه اینکار نیز از طریق کارتهای شتاب با رمز دوم قابل پرداخت است. وی اضافه کرد: کارت پستال مورد سفارش بصورت کاغذی و به آدرس موردنظر ارسال می گردد و در این سیستم سفارش کارتهای کاغذی؛ تولد، تبریک اعیاد، دعوتنامه های مجالس مختلف و سایر موارد و کارکردهای مدنظر علاقه مندان امکانپذیر است.

وی افزود: در یک سال گذشته منتهی به شهریور 91 تعداد 20114 مورد ارسال و 98234 مورد توزیع مرسولات عادی پستی و همچنین 24795 موردارسال و نیز توزیع 78609 مورد مرسولات سفارشی و پیشتاز را نیز داشته ایم.

وی با اشاره به ثبت 788 مورد اظهارنامه مالیاتی خودروها در شهرستان بافق، یادآورشد: در راستای برون سپاری خدمات سایر ادارات، ارگانها و سازمانها، امسال برای نحستین بار ثبت نام مودیان مالیاتی مشاغل خودروها توسط این اداره انجام گرفت.

رئیس اداره پست بافق از دیگر خدمات این اداره به ارسال تاییدیه تحصیلی، خدمات خودروی و کارت سوخت، فروش دفترچه وظیفه عمومی و گذرنامه، ثبت نام مسکن مهر، توزیع گواهینامه رانندگی و قبوض تلفن ثابت و همراه و برخی دیگر خدمات اشاره کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page