نماینده مردم بافق،بهاباد،مهریز،ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی:پرداخت دو درصد عمران و آبادانی در دستور کار مدیران معادن قرار گیرد

دسته: نماینده مردم بافق در مجلس
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 15 آذر 1397
پرداخت دو درصد عمران و آبادانی در دستور کار مدیران معادن قرار گیرد

نماینده مردم بافق،بهاباد،مهریز،ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی گفت:پرداخت دو درصد عمران و آبادانی در دستور کار مدیران معادن قرار گیرد.

نماینده مردم بافق،بهاباد،مهریز،ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی گفت:پرداخت دو درصد عمران و آبادانی در دستور کار مدیران معادن قرار گیرد.

محمدرضا صباغیان بافقی در جلسه شورای اداری شهرستان بافق با اشاره به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به لزوم پرداخت عوارض معادن شهرستان اشاره کرد و یادآور شد:در حال حاضر فروش، قیمت و تولید سنگ وضعیت مناسبی دارد باید با همکاری و تعامل مشکلات شهر را برطرف کرد.

صباغیان در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به موضوع اقتصادی کشور اظهار داشت: واقعیت ها را نمی توان در جامعه مطرح کرد اما مسوولین باید پایه و اساس بهتری را شکل دهند.

وی با اشاره به اینکه هر کسی در جایگاه خود مسوولیت دارد عنوان کرد: با تصمیم گیری و برنامه ریزی مشکلات بهتر و راحتر رفع می شود.

این مقام مسوول با اشاره به نقاط مثبت و دستاوردهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: ضعف ها پیکره ی جامعه را تحت الشعاع قرار داده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد افزود: بودجه و دولت بر اثر تحریم ها دچار مشکل شده و چنانچه نتوانیم نفت را به فروش برسانیم در پرداخت حقوق نیروهای دولت که بیش از ۷۳ میلیارد تومان است دچار مشکل می شویم.

نماینده مردم بافق با اشاره به اینکه در سال گذشته اسناد خزانه برای کارهای عمرانی صرف شده است خاطر نشان کرد: در این برهه از زمان فقط با برنامه ریزی هر دستگاه می توان کشور را دریافت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موفقیت برخی از دستگاههای شهرستان بافق عنوان کرد: در حال حاضر کارهای دولتی پویایی ندارد لازم است تا با درایت طرح ها به بخش خصوصی واگذار و حمایت از آن صورت گیرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۲۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page