نماینده در هفته ای که گذشت

دسته: نماینده مردم بافق در مجلس
یک دیدگاه
شنبه - 17 آذر 1397

شاید بتوان دوشنبه هفته گذشته را روز پر کار صباغیان برای پیگیری امور حوزه انتخابیه خصوصا در زمینه سرمایه گذاری نامید.چرا که در این روز نماینده شهرستانهای ابرکوه،بافق، بهاباد،خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی در سه جلسه جداگانه با حضور مسوولین برخی از شهرهای حوزه انتخابیه و سرمایه گذاران این شهرها مسایل و مشکلات ایشان را پیگیری کرد.

در اولین جلسه عصر دوشنبه، صباغیان و هیات همراه با مهری رئیس بانک صنعت،معدن و تجارت کشور دیدار داشت .
در این جلسه مشکلات سرمایه گذارانی که با همکاری بانک صنعت، معدن و تجارت در شهرسانهای حوزه انتخابیه مهریز در حال فعالیت هستند مطرح و مقرر شد هیاتی از سوی این بانک برای بررسی مشکلات این سرمایه گذاران در شهرستانهای مذکور حاضر شوند.

photo_2018-12-08_10-06-35

زینی وند معاون عمرانی استاندار یزد، نورالدینی مدیرکل سرمایه گذاری استان ،علمدار مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان،یزدی زاده سرمایه گذار شرکت کیمیاداران بهاباد، سرمایه گذار کاشی میلاد مهریز، مشکاتیان سرمایه گذار کاشی طاووس لاجورد خاتم، عمرانی سرمایه گذار کربن فعال مروست، سرمایه گذار برلیان سفال خاتم و فلاح سرمایه گذار کاشی کوثر ابرکوه در این جلسه صباغیان را همراهی کردند.
دومین جلسه صباغیان در روز دوشنبه با مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی و معاونین وی برگزار شد.

در این دیدار که با حضور فرماندار مهریز و مدیران بندرخشک پیشگامان انجام شد علاوه بر موضوعات لجستیکی بندر خشک و ارتباط ریلی این بندر ،مسایلی مانند طرح راه آهن خاتون آباد- هرات – قادرآباد،مشکلات صنفی ترافیک راه آهن، پرداخت ۴ درصد حق بیمه مشاغل سخت و زیان آور کارخانجات تعمییرات لکوموتیو بافق،برقراری خدمات رفاهی بازنشستگان شرکهای تراورس و بالاست راه آهن، افزایش سهمیه بلیط قطارهای مسافربری بافق و بهاباد، توسعه زیرساخت و ایجاد کارخانه اساس لکوموتیو و سرمایه گذاری جوار ریلی در بافق و بهسازی و تکمیل جاده دسترسی به راه آهن بهاباد تقاضای افزایش سهمیه کوپه قطار این شهرستان مورد بررسی قرار گرفته و برای آن دستوراتی اخذ گردید.

photo_2018-12-08_10-06-46

رئیس مجمع نمایندگان استان در سومین جلسه روز دوشنبه، دیداری با مخبر رئیس ستاد فرمان اجرایی حضرت امام ، جعفری رئیس بنیاد برکت و مدنی رئیس بنیاد احسان داشت.

در این جلسه پس از ارائه گزارشی از اقدامات بنیاد برکت در استان یزد مقرر شد ۵ باب مدرسه ۶ کلاسه و ۵ باب خانه بهداشت در شهرستانهای ابرکوه، بافق،بهاباد، خاتم و مهریز توسط بنیاد برکت ساخته شود و ساخت این ده واحد بزودی در این شهرستان ها بزودی آغاز خواهد شد ضمنا مقرر شد.

قرار تشکیل جلسه با فرمانداران شهرستانهای حوزه انتخابیه مهریز ،روسای جهاد کشاورزی و ادارات صنعت، معدن و تجارت این شهرستانها پیرامون سرمایه گزاری با مشارکت بنیاد برکت دیگر دستاورد این جلسه بود که مقرر شد در ماه آینده تشکیل شود.

photo_2018-12-08_10-07-01
روز دوشنبه همچنین امضاء و درخواست صباغیان و تعدادی از نمایندگان مجلس از رئیس جمهور برای اجرای رتبه بندی معلمان و جلسه با مدیر کل آموزش و پرورش و بررسی بعضی از مشکلات این اداره نیز انجام شد.

نامه صباغیان به لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برای بررسی بودجه ی ۹ ماهه ۱۳۹۷ قبل از تصویب بررسی و تصویب بودجه ۱۳۹۸ و دستور لاریجانی برای بررسی در هیئت رئیسه مجلس از دیگر اقدامات نماینده حوزه انتخابیه مهریز در هفته جاری بود. سال گذشته نیز با پیشنهاد صباغیان و تصویب هیئت رئیسه مجلس دو روز بودجه سال ۱۳۹۶ قبل از بررسی بودجه سال ۱۳۹۷ در مجلس بررسی شده بود.

پیشنهاد و تذکر محمدرضا صباغیان برای توزیع عادلانه قیر در استانها و شهرستانها در صحن علنی از دیگر فعالیتهای نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور بود و سوال وی از وزرای کشور ،کار و رفاه اجتماعی در کمیسیون اجتماعی مجلس نیز به دلیل سفر رئیس جمهور به استان سمنان و همراهی وزرا با وی به آینده موکول شد.
رئیس مجمع نمایندگان استان روز سه شنبه در جلسه با وزیر اقتصاد موضوع پیگیری مشکلات مجتمع آهن و فولاد بافق (فولاد ابویی) را در دستور کار خود قرار داد و در این جلسه مقرر شد مشکل تسهیلات این سرمایه گذار توسط معاون وزیر پیگیری شود.

photo_2018-12-08_13-17-48
صبح چهارشنبه و در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی محمدرضا صباغیان در اخطار قانون اساسی تصویب cft را موجب خودتحریمی دانست و ظهر همان روز جلسه ای با معاون وزیر راه و رئیس سازمان ساخت و توسعه حمل و نقل کشور به همراه فرمانداران شهرستانهای مهریز و بافق برگزار کرد.

در این جلسه موضوعاتی مانند:طرح راه آهن یزد – اقلید، پروژه جاده بهاباد- دربند- نایبند،محور مواصلاتی هرابرجان- هرات – رودشور، تکمیل بزرگراه تفت – ابرکوه – سورمق، تکمیل بزرگراه بافق – یزد به همراه کمربندی آن و پرداخت بدهی های پیمانکاران جاده و تسریع در تکمیل جاده بافق – زرند مطرح و دستوراتی اخذ گردید.

photo_2018-12-08_10-05-25

جلسه دیگر صباغیان در چهارشنبه شب با طلاب و فضلای شهرستانهای مهریز، ابرکوه ،بهاباد، بافق و خاتم مقیم قم بود و در این نشست صباغیان بعد شنیدن نظرات نمایندگان طلاب، به سوالات ایشان پاسخ داد . در این نشست مسائل و مشکلات فرهنگی و اقتصادی مد نظر طلاب بررسی شد. همچنین در این جلسه مقرر شد رئیس مجمع طلاب پیگیر مسائل و مشکلات طلاب باشد.

photo_2018-12-08_10-08-49

photo_2018-12-08_10-08-38

حضور در شورای اداری شهرستان بافق از برنامه روز پنج شنبه نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی بود.

صباغیان در این جلسه بر برنامه ریزی مسئولین و تهیه طرح های مورد نیاز تاکید و اعلام کرد:طرح های ادارات شهرستانها برای زمان جلسه با وزرا و مسئولین کشوری آماده شود تا نتایج خوبی بدست آید.

photo_2018-12-08_11-17-46

بازدید از مرکز تعویض پلاک شهرستان بافق، شنیدن مشکلات شهروندان و تماس با سردار میرحیدری برای رفع مشکلات مردم و رانندگان از دیگر برنامه های صباغیان در روز پنجشنبه بود که مقرر شد فرمانده انتظامی استان تیمی را برای بررسی و رفع مشکلات این مرکز در هفته آینده به بافق اعزام کند.

photo_2018-12-08_11-27-07

جلسه با مدیر کل مخابرات استان یزد در حاشیه بازدید از مخابرات شهرستان بافق و بررسی مشکلات ارتباطات در این شهرستان از دیگر فعالیتهای صباغیان در روز پنجشنبه بود.

photo_2018-12-08_11-23-40

لازم به ذکر است: نوروز ۹۶ که وزیر ارتباطات به شهرستان بافق آمده بود دستوراتی برای هر پنج شهرستان اخذ گردیده بود که یکی از آنها اجرای فیبرنوری در منزل برای بافق بود.
این طرح با پیگیری های نماینده، فرماندار و رئیس مخابرات شهرستان با اعتباری بیش از ۶۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۸۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 17 آذر 1397 - 6:13 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با درود و احترام خدمت نماینده محبوب و دوس داشتنی انشالله در همه زمینه ها موفق و موید باشید

You cannot copy content of this page