ساخت پیست سوارکاری شهرستان بافق تعطیل شد

دسته: اخبار ویژه , ورزشی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 21 آذر 1397
ساخت پیست سوارکاری شهرستان بافق تعطیل شد

در چند وقت اخیر در رسانه های استانی و محلی شهرستان بافق خبری مبنی بر کلنگ زنی پیست اسب سواری منتشر شد و امروز جمعی از ورزشکاران این رشته در گفتگو با خبرنگار"بافق فردا" از عدم ادامه ساخت شکایت کردند.

در چند وقت اخیر در رسانه های استانی و محلی شهرستان بافق خبری مبنی بر کلنگ زنی پیست اسب سواری منتشر شد و امروز جمعی از ورزشکاران این رشته در گفتگو با خبرنگار”بافق فردا” از عدم ادامه ساخت شکایت کردند.

یکی از این سوارکاران که رضایتی به افشای نامش نداشت در این خصوص گفت:با همکاری رئیس سابق هیئت سوارکاری و با اختصاص حدود ۷۰۰ میلیون تومان از سوی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق زیرسازی و کارهای دیگر آن از جمله تخلیه ۹۰۰ سرویس مخلوط انجام شده است.

وی بیان کرد: ریاست جدید این هئیت معتقد است مکان پیست در همجواری فاضلاب واقع شده و وضعیت مناسبی ندارد و ادامه کار را تعطیل کرد.

ورزشکار بافقی با اشاره به اینکه زمین حدود یکسال است که به حال خود رها شده خاطر نشان کرد: امیدواریم با درایت و پیگیری بیش از پیش شاهد پایان کار باشیم.

کلنگ پیست سوارکاری با حضور امام جمعه بافق، مدیر کل صدا و سیمای استان یزد،فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان بافق،جمعی از مسوولان، سوارکاران و مالکان اسب این شهرستان به زمین زده شده بود.

این مجموعه در مساحت ۴۸هکتاری در جاده باقرآباد احداث و فرماندار نیز در حاشیه مراسم قول داده بود طی ۶ ماه آینده شکل اولیه این مجموعه احداث و قابل استفاده شود.

فاز اول آن نیز شامل عملیات تسطیح ،محوطه سازی و احداث پیست سوارکاری بوده است.

تکمیل شدن این مجموعه ورزشی امکان برگزاری مسابقات ملی و بین المللی برای سوارکاری در این شهرستان را فراهم می کند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۷۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page