سیلی بر صورت مربی بافقی از طرف نائب رئیس هندبال استان یزد

دسته: اخبار ویژه , ورزشی
۵ دیدگاه
چهارشنبه - 21 آذر 1397
سیلی بر صورت مربی بافقی از طرف نائب رئیس هندبال استان یزد

باز هم ناداوری در استان یزد ورزشکاران بافقی را رنجیده خاطر کرد.

باز هم ناداوری در استان یزد ورزشکاران بافقی را رنجیده خاطر کرد.

و این بار فاجعه ای چون کتک خوردن مربی به بار آمد.

آنقدر از ناداوری و برخی برخوردهای ناشایست با ورزشکاران بافقی در استان گفتیم که خود خسته شدیم اما کو گوش شنوا؟!!!

والدین یکی از بازیکنان تیم هندبال رده نونهالان در گفتگو با خبرنگار”بافق فردا” به نقل از فرزندش از اتفاقاتی سخن می گوید که واقعا در شان یک نائب رئیس استان نیست.

مادر ورزشکار بافقی با بیان اینکه مسابقات هندبال منطقه ۶ نوجوانان کشور به میزبانی یزد از تاریخ ۱۵/۹/۹۷ الی ۱۷/۹/۹۷ در سالن میرجلیلی یزد با حضور تیم هایی از کرمان،سیرجان، یزد و سنگ آهن بافق برگزار شد گفت: این مسابقات توسط داورانی از کرمان (یک داور) و از استان یزد ۲( داور) و مثل همیشه با وجود چند داور با تجربه در بافق از داورهای بافقی استفاده نشد .

وی افزود:مسابقات از روز اول با ناداوری علیه تیم سنگ آهن آغاز و این تیم به دلیل حضور بازیکنان نونهال در مسابقات و اینکه تیم دچار تشنج نشود اعتراضی نکرده است.

او ادامه داد:تا اینکه یکشنبه ۱۷/۹/۹۷ ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح تیم سنگ آهن به مصاف کرمان رفت و برخلاف انتظار و با اعتراض کادر تیم سنگ آهن باز داور کرمانی قضاوت این مسابقه را برعهده می گیرد.

مادر معترض تصریح کرد:این تصمیم را نائب رئیس هیئت هندبال استان که در این مسابقات مسوول فنی نیز بود می گیرد.
(بازی کرمان و یزد را داوران یزدی سوت زدند.)

وی گفت:از همان اوایل بازی تیم سنگ آهن پا به پای کرمان یک بازی خوب را انجام داده ولی با سوت های پی در پی به نفع کرمان توسط داور جو سالن و زمین متشنج می شود حتی تماشاچیان سالن نیز علیه داور سر و صدا می کنند.

او ادامه داد: با این شرایط باز تیم سنگ آهن تا پایان مسابقه مانده و بازی را تمام کرده است در این مسابقه خانم فخری به عنوان نائب رئیس هیئت هندبال از طرف باشگاه آهن همراه تیم، مربیگری بر عهده خانم محبوبه دهقان و سرپرست خانم زهرا دهقانزاده بوده است.

بعد از اتمام بازی خانم فخری از مسوول فنی سوال می کند دلیل کار شما در خصوص تعیین داوران چیست؟!!!
چرا این بازی را داور کرمانی سوت زد؟!!!

او افزود:وقتی داور یزدی حضور داشته و می تواند به عنوان داور بیطرف سوت بزند چه دلیلی برای انتخاب داور کرمانی بوده است.

وی با بیان اینکه مسوول فنی مسابقات با اعتراض خانم فخری وی را مورد فحاشی قرار می دهد تصریح کرد:مدام به وی توهین کرده و حرفهای رکیک به زبان می آورد.

او گفت:خانم فخری می گوید باید به من توضیح دهید چون جز وظایف شما است.
نائب رئیس هندبال استان یزد سیلی به صورت مربی می نوازد.
مربی باشگاه نیز بلافاصله جواب این سیلی را می دهد.
در این بین جنجالی به پا و بازیکنان یزد شروع به فحاشی تیم بافق می کنند .

تیم بافق به ناچار سالن را ترک می کند.

مادر بازیکن هندبال می گوید: همه بازیکنان بافق زیر١٣ سال بودند و اولین تجربه حضور در مسابقات داشتند همیشه ورزش محیط امن و آرامی برای ورزشکاران بوده در حال حاضر با رفتار نائب ریئس هیئت هندبال استان یزد فرزندان ما امنیت جانی و اخلاقی ندارند.

گفتنی است: مراتب پیگیری بی حرمتی نائب رئیس هندبال استان به مدیر کل ورزش و جوانان و مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت سنگ آهن اعلام و هنوز نتیجه ای در بر نداشته است


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲۳۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
حقیقت این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 21 آذر 1397 - 2:52 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

از اقای مسعود شریعتی بافقی!!!مدیر کل ورزش استان که مثلا بومی هستند باید تشکر کرد

اصلاح طلب این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 21 آذر 1397 - 3:18 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

چشم مدیر کل ورزش بافقی استان روشن که با زد و بند سیاسی فقط مدیر کلی براش مهمه

هم خانواده این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 22 آذر 1397 - 2:35 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام
تا قبل از این فکر،اعتقاد و احساسم بر این بود که خبرنگار می بایست راوی واقعیت باشد و از بیان اخبار یک جانبه گرایانه بپرهیزد و نسبت به این که چه بخشهایی از خبر کتمان شده است آگاه باشد.
امروزخبرشما رو که خوندم به عنوان یکی از دوستداران هندبال و اعضایی از خانواده هندبال یزد که ازنزدیک پیگیر اخبار هندبال هستم بدجور شوکه شدم نسبت به انتشار این خبر ازجانب که این احساس متبادر می شود که نکنه شما هم خبرنگار پولی هستید؟!!!
دروغ ها و کتمان های واقعیت در این خبر:
۱) اگر این فرض را قبول کنیم که مادر ورزشکاری در سالن بود (چون که هیچ کدام از والدین باقی در سالن نبودند) چطور یک تماشاچی می تواند اینقدر ازجزئیات خبر داشته باشد؟
۲) باز هم فرض بر این که داوران بانوی بافقی توانایی حضور و سوت زدن این سطح از بازی را داشته باشند ولی آیا مادر ورزشکارحاضر درسالن شما را مطلع نکرد که بر چه اساسی داوران استان یزد انتخاب شدند؟ شرط حضوردر دوره های دانش افزایی که توسط کمیته داوران استان برگزار می شود بود که بافقی ها حضور نداشتند.
۳) چرا این مادر ورزشکار معترض سیلی خوردن خانم ادیب زاده را ندیده و گزارش نکرده و فقط مربی بافق را دیده است؟
۴) فحاشی های مربی های بافق را نیز مشاهده نکرده؟
۵) کدوم یک از بازیکنان یزدی فحاشی کردند؟ که فقط ایشان شنیدند؟
۶) …
برای هر نوع توضیحی در خدمتم ۰۹۳۹۴۸۵۵۰۹۸
من الله توفیق

... این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 25 آذر 1397 - 2:23 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام باید حتما به این موضوع رسیدگی شود خانم ادیب زاده با این کار زشتشان حتما باید برکنار شوند همه تماشاگران دیدند و شاهد بودند ک خانم ادیب زاده چگونه بدون هیچ دلیلی به خانم محبوبه دهقان سیلی محکمی زدند و همه بازیکنان سنگ اهن ک شاهد ناداوری و نامردی های یزد بودند همه بازیکنان اشک از چشمانشان بارید ک چرا در حق انان نامردی و ناداوری شده است ک چرا بازیکنان یزد بازیکنان بافق را فحاشی میکردند خانم ادیب زاده باید جواب این ناداوری ها را بدهد نه اینکه بدون هیچ دلیلی سیلی بر صورت خانم محبوبه دهقان بزند ، مدیر کل ورزش استان باید حتما بر این موضوع رسیدگی کنند ، اقای مسعود شریتی تا کی حق بازکنان سنگ اهن بافق ضایه شود و شما به روی خودتان هم نیاورید.

مینا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 6 دی 1397 - 6:13 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

چرا دروغ میگین آیا واقعا لازمه. منم اونجا بودم ولی هیچ کدوم از حرفاتونم، بنظرم راست نمیاد چرا نمیتوانی واقعیت برملا کنین شاید میترسید ولی هیچ‌وقت نشده ما از بافق راضی بوده باشیم و همیشه خانم محبوبه بی ادب و حرفی جز فحاشی بلد نبودند کاش اینها رو می دیدین و دروغ سرهم نمی کردین که به منافع خودتون برسید. تیم یزد بهتر از هرکسی از بافقی ها و وهمچنین محبوبه و فخری خبر دارند و میدونن چه ذاتی دارند. به نظر من، اگر زدنی هم بوده‌‌‌حتما شایسته چنین فرد بی دهنی بوده است.
واقعا احساس تاسف میکنم برای کسی که این اخبار رو به این شکل و از روی دروغ بیان کرده و محبوبه که اشتباه برداشت کرده امیدوارم نگاهی به آخرت خود بکنند

You cannot copy content of this page