عایدی بافق از تاراج منابع غنی شهرستان چقدر است؟

دسته: صنعت و معدن
یک دیدگاه
شنبه - 24 آذر 1397

حمید رحیمی مدیر فنی و مهندسی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی بافق در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: بیش از ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تن سنگ از دو معدن میشدوان و چاه گز استخراج شده است که از این میزان حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن سنگ آهن  است.

رحیمی با اشاره به گزارش عملکرد استخراج از مهر سال گذشته تا آبان جاری معادن زیرنظر مجتمع گفت: طی این مدت بیش از ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تن سنگ استخراج شده است که از این میزان بیش از ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تن باطله و در حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن سنگ آهن است.

بیش از ۶۵۰ هزار تن سنگ آهن از معدن میشدوان استخراج شد

رحیمی فعالیت عملکرد مذکور را مربوط به دو معدن میشدوان و چاه گز بیان کرد و افزود: میزان سنگ آهن استخراج شده از معدن چاه گز یک میلیون و ۱۵۶هزار تن است که در همین مدت بیش از ۶۵۰ هزار تن سنگ آهن از معدن میشدوان استخراج شده است.

مدیر فنی و مهندسی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی بافق فعالیت معدنی مجتمع در حوزه تولید سنگ آهن در دو بخش سنگ آهن پرعیار ،ریز دانه و درشت دانه، و نرمه در مدت یک سال گذشته را بیش از یک میلیون و ۵۵۰ هزار تن برشمرد.

رحیمی افزود:بیشترین محصول سنگ آهن پرعیار مربوط به معدن چاه گز با یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن و بیشترین نرمه تولید شده در معدن میشدوان با بیش از ۵۱ هزار تن نرمه سنگ آهن است.

وی خاطر نشان کرد:فروش محصول پرعیار از دو معدن چا گز و میشدوان بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن است.

مدیر فنی و مهندسی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی بافق ادامه داد:از این میزان ۸۱۹ هزار تن مربوط به معدن چاه گز و بیش از ۳۸۵ هزار تن سنگ آهن پرعیار از معدن میشدوان به فروش رفته است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۵۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
دلسوز بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 25 آذر 1397 - 1:38 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

تا میتونید با سرعت زیاد ثروت شهر رو استخراج کنید و بفروشید وبرای آیندگان باقی نگذارید .ومبادا که یه وقت کارگاه یا کارخونه ای احداث کنید که مردم مجبور بشن توی این شهر بمونند. به امید روزی که از این معادن فقط گودالها بمونه و ازاین شهر خونه های متروکه و شهرمون خالی از سکنه بشه. اون زمان زیاد هم دور نیست

You cannot copy content of this page