مثل کوه نایستاده اید…

دسته: مقالات
۴۵ دیدگاه
یکشنبه - 25 آذر 1397

اعتراض یک فرد دغدغه مند در جمعه گذشته در نماز جمعه مرا به یاد اعتراض حجه الاسلام سید محمد رضا رضی بعد از برکناری دکتر یار احمدی انداخت .

ماجرا از این قرار بود که دکتر یار احمدی را به تهران فرا خواندند و او را تهدید به برکناری از کار کردند چون ایشان به هیچ وجه زیر بار مافیای خصوصی سازی نمیرفت .
وقتی ایشان را مجبور به نوشتن استعفا کردند و برکنار شد جلسه ای گرفتیم و من شاهد بودم که چه تعداد از کارگران وفادار تماس میگرفتند و خواستار تعطیلی معدن بودند و ایشان با حلم و بردباری انها را از این کار باز میداشت .
شب جمعه ای بود و قرار شد من و اقای رضی صبح جمعه برویم منزل امام جمعه محترم و از ایشان بخواهیم که در نماز جمعه موضع محکمی در دفاع از این نیروی ارزشی و از منافع شهرستان گرفته شود و بندهایی از مطالب مهم استعفای ایشان قرائت گردد تا معلوم شود علت استعفا چه چیز بوده و مشکلات و مصیبت هایی که قرار است به سر معدن بافق بیاید و در ان نامه ذکر شده را بیان کنند .
امام جمعه محترم در منزلشان از پیشنهاد ما بسیار استقبال کردند و قرار شد از مواضع وطن دوستانه دکتر یار احمدی دفاع شود .
اما متاسفانه این بزرگوار انگار فراموش کردند و در نماز جمعه نه تنها اشاره ای به علت استعفا و برکناری ایشان نکردند بلکه بدین مضمون فرمودند که در کشور ما رسم چنین بوده و هست که یکی می آید و یکی میرود …. , یک مدیر عزل میشود و دیگری نصب میشود …
فرمودند: ببینید الان اقای یار احمدی در کنار اقای عسکری خیلی دوستانه نشسته اند و هیچ مشکلی وجود ندارد ….
این رفتار بسیار خونسردانه باعث شد که خون یک عده دغدغه مند و دلسوز به جوش بیاید و کار به انجا رسید که سید رضی بعد از نماز جمعه صحبت کرد و گفت من شب در امامزاده عبدالله ع تحصن میکنم تا مسئولین برای برکناری چنین نیروی متخصص و متعهدی پاسخگو باشند .
ان روز اگر چه از ساعت ۱۴ تا غروب در اداره اطلاعات مشغول صحبت و بحث بودیم و جالب است بدانید انروز همین اقای رحیمی که الان برای برکناری ناگهانی اش داریم اعتراض میکنیم در اداره ی اطلاعات سر تحصن نکردن ما کلی جدیت به خرج دادند و حرص خوردند ولی ما با پذیرفتن تمام مخاطرات و مسئولیت هر گونه اتفاقی این تحصن را برگزار کردیم و علت مخالفتمان را برای خصوصی سازی و شکل اشتباه خصوصی سازی این معدن به مردم ابراز داشتیم و نظر مقام معظم رهبری را در نحوه ی واگذاری معادن به بخش مردمی به جوانان زیادی که در ان تحصن حضور یافتند , گفتیم .
القصه که اگر امام جمعه محترم انروز در دفاع از ان مدیر بومی کم نظیر قد علم کرده بودند و مثل کوه ایستاده بودند شاهد این روزهای فلاکت بار برای بافق نبودیم .
اگر ان روز مثل کوه ایستاده بودند این معدن طعمه و لقمه ی بخش خصوصی نمیشد و اندکی از سهم ان نیز به مردم بی پناه شهرستان داده میشد .
اگر ان روز مثل کوه ایستاده بودند جای شرمندگی و خجالت برایشان به وجود نمی امد که چندی پیش ایشان گفتند : خجالت میکشم که فقط به مردم وعده داده میشود و کاری انجام نمیشود و اگر کشور در موقعیت حساسی نبود استعفا میدادم .

من با همه ی احترامی که برای جایگاه امام جمعه ی محترم شهرمان قائل هستم از کوتاهی ها , محکم نبودنها و نداشتن مواضع قاطع در دفاع از منافع شهرستان گلایه دارم ,
میخواهم بگویم اگر شما که شهامت ایستادن همچون کوه را دارید یادتان باشد که باید برای دفاع از مردم مثل کوه بایستید نه در مقابل مردم و احیانا یک نفر که میاید در نماز جمعه اعتراض میکند .
اگر تا بحال مثل کوه ایستاده بودید مسئولین رده بالا هم وعده هایی را که میدادند سرسری نمیگرفتند و باعث خجالت شما نزد مردم نمیشدند که البته هنوز دیر نشده است .
پیشاپیش جشن چهل سال ایستادگی مردم شریف ملت ایران و مردم نجیب شهرم بافق در حفظ منافع نظام انقلاب اسلامی را به همگان تبریک میگویم و در اخر میگویم این اتحاد و همدلی ماست که ضامن ابادی و پیشرفت شهرستان است .
ما خواهان پاسخگویی مسئولین در مورد علت برکناری ناگهانی جناب اقای رحیمی بزرگوار هستیم و این برای شهر ما عار و ننگ است که مدیر عامل معدنی بزرگ و مهم را یکباره عزل میکنند بدون اینکه نه با امام جمعه و نه با نماینده شهرمان اقای صباغیان هیچ گونه هماهنگی نمیکنند .
این رفتار زشت با شأنیت مردم این شهرستان شهید پرور شایسته نبوده و محکوم است .
امیدوارم همه ی مسئولین محترم شهر پای عزت , آبرو و سربلندی این قصبه ی طیبه محکم بایستند .

والله خیر الحاکمین
حمید جیحانی
قم
بیست و پنج آذر سال نود و هفت .


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۹۷۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 25 آذر 1397 - 10:44 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

احسنت بر شما برادر ارجمند…افرییین

حسین علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 25 آذر 1397 - 11:07 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

حرف شما صحیح است که پول خرج بافق نشده ولی این پول بجیب کارکنانی رفته که چند برابر کارشان حقوق گرفته اند و شهرهای مثل یزد و مشهد و شمال و …را از پول باد آورده سنگ آهن آباد کردن و برای بقیه مردم از جمله من و خود شما حسرت بجا گذاشته اند و فقط از این معدن آلودگیش به ما رسید معدن برای اغلب کارکنانش عالی بوده و برای مردم بافق مثل یک استخوان میان زخم یک درد بی علاج بوده و فقط تا به امروز مردم بافق درد آن را حس کردن نه مرحم آن را

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 25 آذر 1397 - 11:36 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

احسنت برشما بسیار عالی نوشتید کاش قانون بازنشستگی که به ناحق در مورد دکتر رحیمی اجراشد برای ائمه جمعه نیز اجرا می شد تا چنین شاهد بی عدالتی نبودیم البته همه می دانیم که :
گوش اگر گوش منو و ناله اگر ناله توست آنچه البته به جایی نرسد فریاد است
….

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 25 آذر 1397 - 11:50 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

یک ماه زندانی راامام جمعه شهرستان همیشه مثل باتوم توسرمردم میزنه انگارکسی دیگه برااین انقلاب زحمت نکشیده این همه پدرانی که عزیزانشون رافدای کشورکردندوهیچ وقت حرفی نزدند….

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 25 آذر 1397 - 12:03 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

از گفته های بی پرده و صریح شما لذت بردم، امیدوارم این نوشته ها باعث حداقل تغییر و تاثیر ممکن بشود،بسیار عالی

منوچهر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 25 آذر 1397 - 12:08 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام جناب جیحانی عزیز چند بار دل نوشته تان را خواندم چقدر عالی و زیبا تمام مطالب نوشته شده عین واقعیت است ای کاش تا دیر نشده مورد خطابه بخود بیایند بند بند نوشته تان حرف دل اکثریت مردم بافق است خدا خیرتان دهد ما جوانان با شما هستیم

کارگران بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 25 آذر 1397 - 12:14 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

دوست عزیز اول اینکه دکتر یاراحمدی با احترامی که براش قایلم استعفا ندادند و برکنار شدن و اگر استعفا دادن و صلاح دونستن که استعفا بدن چه نیازی به تحصن عده اندکی نبود ؟ بعد هم من نمیدونم هدف شما از طرح این مقاله چیه ؟ وچرا همش هر وقت مقاله می نویسی اسم سید رضی را میبری ؟ هدف بزرگ کردن کسی هست با تخریب برخی افراد ؟ البته اینو هم تاکید میکنم عملکرد بعضی مسیولین بسیار ضعیف بوده و شکی در اون نیست

سهیل این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 25 آذر 1397 - 12:16 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بزرگوار اگه انسان کاری هم میکنه اینقدر نباید در بوق و شیپور کنه بگه من فلان کردم و دیگران کاری نکردن

ثابت این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 25 آذر 1397 - 12:18 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جالبه هر بومی که مدیریتش اندک بود ولو کار هم نکرده تو بافق میشه اسطوره خخخخخخخخخخ
بابا بذارید عملکردشون را ببینید بعد نظر بدین شاید اگر بودن خیلی ناراضی میشدین مثل مدیر فلان
در اخر هم اقای مقاله نویس هیچ گربه ای راه رضای خدا موش نمیگیره

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 25 آذر 1397 - 12:27 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

مسلم را یاری کنیم تا حسین ابن علی از راه برسد

…..

. این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 25 آذر 1397 - 12:46 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

احسنت

از علی آموز اخلاص عمل این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 25 آذر 1397 - 12:55 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بعد از خطبه ها قبل از نماز فردی آمد تا نکته ای را به امام جمعه متذکر شود ایشان بی توجه به نماز پرداختند و بعد از نماز میکروفن را گرفتند ابتدا فرد را تهدید کردند سپس مطالبی را در مورد عزل مدیر عامل گفتند در ست مثل این قصه از تاریخ: نمازجمعه امیرالمؤمنین است که خانمی به نام «سوده» از دیار خود می‌آید و نزد حضرت می‌رود و می‌گوید قبل از اینکه نماز را بخوانی، پاسخ مرا بده. مسئول شما در شهر ما آدم خشن و بی‌ادبی است و حق‌الناس را رعایت نمی‌کند. امیرالمؤمنین همان‌جا از برخی مسئولین توضیح می‌خواهند و وقتی که سخنان آن خانم تأیید می‌شود، همان‌جا نامه عزل آن مسئول را به آن خانم می‌دهد تا به دست او برساند.

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 25 آذر 1397 - 1:46 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای جیحانی عزیز باید بگویم جانا سخن از زبان ما می گویی امام جمعه در مقابل قشر ضعیف و توده مردم چون کوه ایستاده در مقابل دیگران …

حسام این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 25 آذر 1397 - 1:51 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای امام جمعه
به قول خودتان من دانم وتوهم دانی وخدا هم داند
وای برحال همه ما موقعی که درپیشگاه خداوند باید به عملکردمون جواب بدیم.اون موقع دیگه نمیشه سرمردم را ……مالید

مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 25 آذر 1397 - 2:04 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

خیلی خوب بود

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 25 آذر 1397 - 2:05 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

یک ماه ویک سیلی خوردن برای انقلاب گفتن ندارد پدر من دستش را شکستن برا انقلاب و در جمع فامیل ۴ شهید تقدیم انقلاب کردیم فراموش نکنیم که انتقام سیلی خورده را از عزیزان وجوانانی که مشکلشان فقط ابادی شهرشان است توسط نیروی انتظامی و اطلاعات نبایدگرفته نشود

مجید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 25 آذر 1397 - 2:45 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

هرکس ایرادی دارد یکی حقوق شهر براش مهم نیست یکی دنبال تملق و خودنمایی برای گرفتن پست یکی هم دنبال تیغ زدن یکی دنبال …..
والله خیر الحاکمین

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 25 آذر 1397 - 2:57 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

احسنت اقای جیحانی بافق ما افرادی مثل اقای جیحانی باید بیاید ….

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 25 آذر 1397 - 3:31 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بنده از قاطعیت امام جمعه تعجب کردم که ای کاش این قاطعیت را در قبال ظلم کنندگان به حق مردم داشتند نه کسی که از دست ظلم به تنگ اومده . هرچند این شخص رفتار اشتباه کرده باشه ، رفتار یک منادی دین در قبالش چگونه باید باشه ؟ نمیدونم ایشون از چه کسی تبعیت میکنن . برعکس رفتار ایشون ببینید رهبر معظم انقلاب چه رفتار زیبایی در قبال منتقدین در جلسات دارن حتی اون کسی که فریاد میزنه . ای کاش ما که داد از دفاع از حریم ولایت میزنیم رفتاری تبعیت گونه از ایشان داشته باشیم .

منصور این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 25 آذر 1397 - 4:51 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

باز اتفاقی افتاد شماها گفتین بیایم خودی نشون بدیم ؟ چیه اخوی چقدر از این طلبه سید رضی دم میزنی هر چی میشه میگی سید رضی، چیه بابا چه خبره ؟؛؟ اومدی از خودتون تعریف کنین یا کسی را خراب

مجتبی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 25 آذر 1397 - 4:54 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

طلبه عزیز جیحانی، ما نمیدونیم نقشت چیه ولی برات مث دیگر همشهریا احترام قائلیم ولی اینو بدون که شهر بزرگتر داره اجازه بده بزرگان شهر نظر بدن ان شاا…آقای رحیمی هم به زودی بر میگرده به مدیرعاملی چون باسواد و باشخصیت و با تجربه و تحصیلکرده هستن

سعید بمانی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 25 آذر 1397 - 4:59 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

کاش شما پیش نماز مسجد ما میشدی اقای جیحانی
مسجد حاجی حسین را میگم خیلی وقته دنبال یه پیش نماز میگردیم

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 25 آذر 1397 - 7:15 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

مشکل امام جمعه نیست مشکل منم که …..

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 25 آذر 1397 - 8:13 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

احسنت

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 25 آذر 1397 - 10:23 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

مانند کوه ایستاده اند
پشت سر آغازاده
که آغازاده پست هارا بگیرد
مردم سالاری سیخی چند

    ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 29 آذر 1397 - 8:15 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

    جالبه که دختر خانومشون هم فولاد مشغول به کار هستن.

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 26 آذر 1397 - 8:36 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

احسنت حرف دل مردم رو زدید

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 26 آذر 1397 - 8:53 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

امام جمعه ای که دامادهاش درسنگ اهن کارمیکنندپسرش شب میخوابه صبح بلندمیشه شده معاون حراست مجموعه ی به این بزرگی چطورمیخواددردیه مشت کارگرروبفهمه وازحق اوناومردمش دفاع کنه
بذاریدایشون به همین یک ماه زندون رفتن ویک سیلی خوردن دلشون خوش باشه.اگه یه دونه ازفرزندانشون شهیدشده بودن دیگه چیکارمیکردن
سنگ آهن مال مردمه حق مردمه واین مردم نمیذارن کسی اوناروبازیچه قراربده
اعتراضتون روبه گوش شنواببریدنه به …..

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 26 آذر 1397 - 8:54 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

برای جامعه خواب آلود بافق که مثل کبک سر خود را به زیر برف بوده اینجور ایراد سخن کردن بی نظیر هست و دل مردم را شاد میکنه …. خدا را شکر هنوز هم طلبه هایی هستند که شجاعت و شهامت گفتن حرف حق را داشته باشن و از احدی نترسن خدا را شکر که اعتراض به….. و …. هنوز فراموش نشده است.
کاش مردم بافق واقعاً یاد اجداد خود را که دیارشان به دارالشجاعه معروف بود را زنده می کردند…..

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 26 آذر 1397 - 11:37 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای مجتبی شهر بافق بزرگتر نداره اگر داشت وضعمون این نبود

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 26 آذر 1397 - 2:22 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

موندم چرا امام جمعه ها بازنشسته نمیشن یا وقتی خودشون میدونن باید کار را به نیروهای تازه نفس واگذار کنن محکم میچسبن بر میز و میگن مثل کوه ایستادم
چه کوهی بردار مسلمان .اگه واقعا به دین و مردم مقید هستید برین کنار بزارین یه عده دیگه که تازه نفس هستن کار را دست بگیرن شما هم که مثلا برش دارین در کنارشون باشین . شما حاضر نبودین اسمتون از کتیبه امامزاده پاک بشه چه انتظاری هست که از پست امام جمعه برین کنار

مجتبی :پاسخ محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 26 آذر 1397 - 2:38 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

مگه نماینده نیست ؟ مگه دوتا مسیول خوب نداریم ؟اگه تو شهرمون دوتا مسیول خوب هم نداریم چهارتا با سواد که هستند آیا با سواد هم نداریم ؟

چو بافق نباشد تن من مباد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 26 آذر 1397 - 3:17 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام.. نمیدونم چرا بعضی از اقایان اینقد سطحی نگاه میکنند ب مسایل.. اقای جیهانی حرف دل همه رو زده و با اینکه میتونه ساکت بنشیند و هیچ نیازی هم ب معدن و اتفاقاتش نداره ولی دلش برا شهر و مردمش میتپه و این نا مروتی نسبت به دکتر رحیمی رو با قلمش ب اعتراض گذاشته.. تو حرفاش صلاح دانسته تا اتفاقات گذشته رو بیان کنه و بالاجبار برای یادآوری از بعضی ها هم نام برده.. و ب نظرم این ب اون معنا نیست که بخوان کسی رو گنده کنن.. حالا چرا بعضی ها از اسم بعضی ها تنشون ب لرزه در میاد الله و اعلم… دست مریزاد اقای جیهانی.. خدا حفظتون کنه.. شما راه خودتون رو برید و قلم سبزتان را در راه شهرتون همیشه بکار ببندید که ما همشهری ها دوستت داریم.. ان شاالله هر جا هستی موفق باشی

روح الله این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 26 آذر 1397 - 10:09 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

درود بر شرفش
منم جای امام جمعه بودم همه … سر کار بودن و حقوق هنگفتی میگرفتن این چنین با قاطعیت یک نفر را نگذاره حرف دلش را بزنه !!! در صورتی خودش می بایست اول میشد و موضوع را مطرح کنه !! اصلا یکی از خطبه ها مخصوص شهر و مشکلات شهر هست و باید مطرح کنه!!! که او یک کلام هم حرف نزد!!! حالا الهی شکر شهر ۶۰ هزارنفری ۲۰۰ نفر هم نمیرن پشت سرش نماز بخونن مردم دیگه هوشیار و آگاه شده اند

! این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 27 آذر 1397 - 2:25 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

یادم میاد وقتی تو کاشی کاری امام زاده اسمشون از دیوار برداشته شد تو نماز جمعه این مسله را مطرح کردن و گریه و نفرین کردن نمیدونم چرا این مسئله مهمی که همه بافقی ها به نوعی دارن از سنگ اهن نون میخورن را اصلا نامی نبردن .!!!!!

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 27 آذر 1397 - 7:49 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

تنهارییسی که دربافق هنوزعوض نشده رییس پست بانکه اونم چون دامادامام جمعست خودتونوناراحت نکنید
مقام دنیاازآب بینی بزمنفورتره به فرموده ی مولاعلی (ع)
یه روزیکی میادیکی میره انشاءالله هرکی میادازجنس مردم وبرای مردم باشه

من این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 27 آذر 1397 - 8:52 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

یه چند سال پیش کودکان مهد رو بردیم پیش بزرگ شهر و بچه ها با ذوق سوره های قرآن رو از حفظ خوندن و دویدن طرف بزرگ شهر !!! اون موقع ایشون گفتن فعلا جایزه ای ندارم بعدا بیاین جایزه بگیرین باراول که زنگ زدیم برای قولی که داده بودن گفتن بعدا ، با اصرار بچه ها دوباره زنگ زدیم …..

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 27 آذر 1397 - 10:15 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

نماینده ای که ما داریم به غیر از تذکر دادن کار دیگه ای بلد نیست

چو بافق نباشد تن من مباد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 27 آذر 1397 - 10:28 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

حرف دل همه رو زدی ناشناس… خدا خیرت بده.. کاش این پارتی بازی ها و این بی …ب گوش رهبر عزیزمون میرسید که صد البته همین ها نمیزارن اینجور چیزا از یزد اونورتر بره… خدا خودش ایشالا این ناحقی ها رو ک داره توسط عده ای میشه رو نمیزاره قصر در برن و روزی خارشوون خواهد کرد کرد

محمود این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 28 آذر 1397 - 11:37 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

شیخ عزیز ببین چه قیش و قومای خوبی داری همه اومدن اینقدر تابلو ازت حمایت کردند و برات کامنت گذاشتن ولی مراقب باش فردا روزی این کامنتا تحریکت نکنه که خط قرمزا را رد کنی

    ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 1 دی 1397 - 9:33 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    معلومه شما هم قیش قوم آقایی!!!
    شما مدیر خط قرمز کجایی؟ ناقلا

غیر بومی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 28 آذر 1397 - 2:00 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

من غیر بومی ام ولی چند سالی است در بافق ساکن هستم همیشه برام سوال بود چرا به شهر بافق میگن دار الشجاعه . آقای جیحانی گرامی با خوندن این مطلبتون در سایت متوجه شدم چرا اسم بافق دارالشجاعه است . احسنت بر شما و وجدان بیدارتون . آفرین بر شما که نشون دادین شجاعت در بیان نظرات یعنی چه .

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 29 آذر 1397 - 12:27 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

احسنت جیحانی یا رضی باید امام جمعه بشوند ما امام جمعه انقلابی می خواهیم .تمام

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 30 آذر 1397 - 11:19 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام و احترام.
چی شد با حمایت امام جمعه و نماینده آقای رحیمی دوباره برگشتن در پست قبلی کسی یا شیخی صداش در نیومد!!!

    ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 1 دی 1397 - 9:33 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    دومی را درست گفتی

You cannot copy content of this page