به نامش و به یاریش

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 5 دی 1397
به نامش و به یاریش

در تاریخ پنجم دی ماه ۱۳۸۲ زمین لرزه ای به شدت ۶/۶ ریشتر در ۱۰ کیلومتری ژرفای زمین در ساعت ۵ و ۲۲ دقیقه بامداد بم و اطراف آن در شرق استان کرمان را به لرزه درآورد در این حادثه طبق آمار رسمی 26271 نفر قربانی و ۳۰۰۰۰ مجروح بیش از یکصد هزار نفر بی خانمان و ارگ تاریخی بم با قدمت ۲۵۰۰ ساله را ویران نمود.

در تاریخ پنجم دی ماه ۱۳۸۲ زمین لرزه ای به شدت ۶/۶ ریشتر در ۱۰ کیلومتری ژرفای زمین در ساعت ۵ و ۲۲ دقیقه بامداد بم و اطراف آن در شرق استان کرمان را به لرزه درآورد در این حادثه طبق آمار رسمی ۲۶۲۷۱ نفر قربانی و ۳۰۰۰۰ مجروح بیش از یکصد هزار نفر بی خانمان و ارگ تاریخی بم با قدمت ۲۵۰۰ ساله را ویران نمود.

بدین بهانه فرصت را غنیمت شمرده در سالگرد این فاجعه تلخ ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار آن حادثه ، مرور این حوادث تلنگری می باشد تا ضمن کسب آموزش های خود امدادی و نحوه صحیح پناهگیری همیشه احتمالات را در نظر گرفته در جهت مقاوم سازی و رعایت آیین نامه های امدادی و استانداردها ضمن اقدامات پیشگیرانه فراگیری آموزشهای خود امدادی و آموزش امداد و کمکهای اولیه را برای خود و خانواده هایمان الزامی بدانیم.

در این راستا جمعیت هلال احمر شهرستان بافق آمادگی خود را جهت ارائه این آموزش ها به صورت رایگان به همه شهروندان گرامی اعلام میدارد.

با تقدیم احترام محمدرضا فتاحی بافقی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۵۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page