توجه به ورزش روستایی موجب توسعه مناطق محروم می شود

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 6 دی 1397
توجه به ورزش روستایی موجب توسعه مناطق محروم می شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق در حاشیه برگزاری اختتامیه مسابقات مادران و دختران روستایی که شامگاه چهارشنبه 5 دیماه در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار شد در مصاحبه اختصاصی با پایگاه خبری اداره ورزش و جوانان گفت : توجه به ورزش روستایی و عشایر موجب توسعه مناطق روستایی ومحروم و باعث کاهش مهاجرت می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق در حاشیه برگزاری اختتامیه مسابقات مادران و دختران روستایی که شامگاه چهارشنبه ۵ دیماه در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار شد در مصاحبه اختصاصی با پایگاه خبری اداره ورزش و جوانان گفت : توجه به ورزش روستایی و عشایر موجب توسعه مناطق روستایی ومحروم و باعث کاهش مهاجرت می شود.

رضا نارگانی ضمن تشکر ازمساعدتهای بخشدار و همچنین دهیاری های روستاهای شهرستان وضعیت ورزش روستایی را نسبت به سالهای گذشته بهتر عنوان نمود و گفت : در سال گذشته شاهد افتتاح دو پروژه زمین چمن مصنوعی ، تجهیز و افتتاح پنج خانه ورزش روستایی و یک زمین اختصاصی جهت ورزشهای ساحلی بودیم ضمن اینکه ساخت دو زمین چمن مصنوعی و چندین خانه ورزش روستایی دیگر نیز در دستور کار قرار گرفته است .

نارگانی تصریح کرد؛ خوشبختانه با فعالیت خوب هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان نیز مسابقات و جشنواره های ورزشی بسیار عالی در سال گذشته و امسال برگزار شد که توانست در رونق ورزش در روستاها موثر باشد .

وی با بیان اینکه ورزش می تواند به شادابی جامعه روستایی کمک کند افزود : استعدادهای ورزشی فراوانی در روستاها وجود دارد که اگر آنها را شناسایی و شکوفا کنیم می تواند به توسعه ورزش شهرستان منجر شود .

رضا نارگانی ضمن قدردانی از حمایتهای مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ،امام جمعه، فرماندار ، شهردار ، اعضای شورای شهر ، بخشدار و مدیران عامل مجتمع صنعتی و معدنی شهرستان بافق بویژه شرکت سنگ آهن و سایر نهادها و ارگانهایی که در فضاسازی و توسعه زیرساختهای ورزشی در شهرستان بازوی توانمندی برای اداره ورزش و جوانان بودند عنوان کرد :به یاری خدا با وفاق و همدلی که در بین مسئولین شهرستان ایجاد شده روز به روز شاهد موفقیت جوانان و نوجوانان این مرز و بوم در میادین ملی و بین المللی باشیم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۰۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page