جسارت در پذیرش ایده ها و نو آوری از مهم ترین صفات جوانان است

دسته: با هنرمندان , فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 11 دی 1397

۷۰۲۵۲۷_orig

حسین ارجمند رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق با حضور در کافه کتاب پژواک درمحفل ادبی شاعران جوان شهرستان بافق با عنوان«دوشنبه های شعر» شرکت کرد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از انجمن ادبی پژواک عنوان کرد: شعر جوان همان گونه که از نامش پیداست شعری است که از اندیشه،ایده ونگرشی نو برخوردار است واین نو بودن لزوما ارتباطی با قالب ادبی ندارد زیرا می توان در یک قالب ادبی کلاسیک نیز به مفهومی نو وجوان پرداخت.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق با اشاره به جسارت ونوجویی جوانان در عرصه ادبیات افزود:جسارت در پذیرش ایده ها وراههای تازه از مهم ترین صفات جوانان است که در ادبیات خود را به صورت تجربه کردن ساختارهای نو وکمتر کارشده نشان می دهد.
درابتدا این نشست هم محسن شریعتی دبیر انجمن پژواک بااشاره به مشکلات ودغدغه های شاعران جوان گفت:عمده ترین مشکل شاعران امروز عدم حمایت جدی از طرف مسئولان فرهنگی است و انجمن برای رشد نیاز به حمایت مالی دارد.
وی به علاقه جوانان شهرستان بافق به شعر وادبیات اشاره کرد وخاطر نشان ساخت: در حال حاضر بین جوانان شعر سپید و نیمایی با مضامین اجتماعی از محبوبیت بیشتری برخوردار است وبا یک سرمایه گذاری مناسب وبلند مدت می توان در آینده شاعران بزرگی را دراین خطه فرهنگ دوست وهنر پرور در عرصه ادبیات معرفی کنیم.
در این محفل ادبی شاعران به قرائت اشعار خود پرداختند وبا حضور اساتید ادبیات اشعار مورد نقد وبررسی قرار گرفت.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۶۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page