پیام تبریک مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق به استاندار یزد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 13 دی 1397

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمد علی طالبی
سلام علیکم
کسب رأی اعتماد از هیئت محترم وزیران و انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان استاندار استان دارالعباده یزد بسیار باعث مسرت و خشنودی است.
استان یزد به عنوان غنی ترین استان در سطح کشور از حیث ذخایر خدادادی ، فرصت ها و ظرفیت های فراوانی را در بر دارد که نیک به آن واقف هستید.
وجود صنایع گوناگون، اقلیم زیستی متنوع، معادن متعدد و از همه مهمتر خیل عظیم جوانان پرشور و با ایمان و سرشار از علم و دانش و استعداد، از مزیت هایی است که این استان از آن برخوردار بوده و بر ارزش های بی انتهای این خطه افزوده است و تردید ندارم با درایت و تدبیر جنابعالی گام های مؤثری در ارتقای کمی و کیفی این دار الایمان برداشته خواهد شد .
اینجانب ضمن تبریک این انتصاب شایسته به شما برادر بزرگوار که از یادگاران شهدا می باشید رجاء واثق دارم با عنایات حضرت حق ، در پرتو هم اندیشی و هم فکری و تبادل تجربیات جهت یافتن راهبردها و ساز و کارهای لازم برای ایجاد گسترش عملیات زیر بنائی و توسعه همه جانبه استان، اهتمام ورزیده و با تفکر وسیع خدمتگزاری و با عزم جزم و اراده ی راسخ توام با شجاعت و اخلاص و طلب همت مضاعف به تقویت و تعمیق و تمشیت اهداف مورد نظر دار العباده یزد نایل آیید. انشاالله تعالی .
والله عنده حسن المأب
علی اکبر رحیمی بافقی

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۸۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page