در نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهر بافق با مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور مطرح شد:درخواست واگذاری بخشی از سهام شرکت دالاهو صندوق فولاد به شهرداری بافق

دسته: اخبار ویژه
۲ دیدگاه
جمعه - 28 دی 1397
درخواست واگذاری بخشی از سهام شرکت دالاهو صندوق فولاد به شهرداری بافق

اعضای شورای اسلامی شهر بافق در دیدار با مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور خواستار واگذاری بخشی از سهام شرکت دالاهو صندوق فولاد که سهام دار عمده شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق است شدند.

IMG_20190118_105901_066

اعضای شورای اسلامی شهر بافق در دیدار با مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور خواستار واگذاری بخشی از سهام شرکت دالاهو صندوق فولاد که سهام دار عمده شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق است شدند.

IMG_20190118_105900_150
در این نشست پس از ارائه نظرات اعضای شورای اسلامی شهر بافق خواستار مساعدت بیش از پیش مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور شدند.

رئیس شورای اسلامی شهر بافق در این رابطه در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار “بافق فردا”هدف از سفر به تهران و ملاقات با محمد جواد عسکری را عرض تبریک اعضای شورای شهر به خاطر انتصاب ایشان وحمایت وی همانند سابق از شهرستان را عنوان کرد و گفت:بافق با توجه به منابع غنی معدنی و موقعیت ریلی که دارد از امکانات و زیرساخت مناسب برخوردار نیست و شهرداری هم درآمد مستمر و ‌پایداری ندارد و توسعه صنایع جوار معدنی قطعا کمک شایانی به پیشرفت شهر خواهد کرد .

وی افزود:مهمترین موضوع مطرح شده این جلسه دو درصد عمران و آبادانی به شهر جز مصوبه و تنفیذ مقام معظم رهبری است و اجرای صورتجلسه ۹۶/۱۰/۹ که نماینده، فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر با وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی سازی که تنظیم گردیده خواستار آن بودیم که همه بندهای این صورتجلسه از جمله دو درصد در هنگام واگذاری سهام سنگ آهن مرکزی توسط صندوق جزء حقوق ارتفاقی این سهام قرار گیرد تا در آینده حق ‌حقوق شهر ضایع نگردد‌.

حسن محمدی با اشاره به مصوبه جلسه ۹۶/۱۰/۹در تهران با وزیر اقتصاد بیان کرد:بندهایی مختلف اعم از تداوم طرح های توسعه ای، اولویت به صنایع جوار معدنی، بکارگیری نیروی بومی در هییت مدیره، حفظ سطح اشتغال، پرداخت دو درصد عمران و آبادانی در آن جلسه عنوان شد که اعضای شورای اسلامی خواهان پیگیری به ثمر نشستن آن از سوی مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور شدند.

رئیس شورای اسلامی شهر بافق با بیان اینکه بندهای مذکور در هر شرایط باید به اجرایی برسد تصریح کرد: قطعا اگر این صورتجلسه اجرائی شود هم به نفع دولت ‌وصندوق است و هم حقوق شهر تضییع نمیگردد چرا که با پرداخت حق و حقوق شهر ‌و ایجاد صنایع جوار معدنی ضمن حفظ آرامش شهر ‌و جلوگیری از خام فروشی منافع صندوق نیز افزایش خواهد یافت .

وی افزود:در این جلسه دو پیشنهاد به رئیس صندوق بازنشستگی فولاد کشور دادیم اول اینکه در زمان انتقال سهام همه بندهای صورتجلسه۹۶/۱۰/۹ با وزیر اقتصاد سابق مورد توجه خاص قرار گیرد و جزء حقوق ارتفاقی سهام باشد و دوم با توجه به صورتجلسه ۹۳/۶/۸ و نامه ۱۶بندی وزیر رفاه بخشی از این سهام شرکت جدید که قرار است سهام شرکت سنگ آهن به آن انتقال یابد به شهرداری واگذار گردد .

محمدی ضمن تقدیر از حمایت های محمد جواد عسکری تصریح کرد:ضمن موافقت پیشنهاد دوم، به معاون خود دستور داد ضمن بررسی موضوع اقدام لازم در این زمینه را در هنگام عرضه سهام این شرکت بعمل آورند .

رئیس شورای اسلامی شهر بافق خاطر نشان کرد:لازم به ذکر است در این زمینه بخشی از سهام بصورت هبه و بخش دیگر سهام نیز از محل طلب شهرداری و بخشی هم بصورت اقساط واگذار می گردد .

وی عنوان کرد: مسلما اجرایی شدن این پیشنهاد و ‌انتقال سهام شرکت جدید به شهرداری درآمد پایداری را برای شهر ایجاد کرده و بخشی از حقوق تضییع شده سالیان گذشته را جبران خواهد کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۰۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 28 دی 1397 - 8:04 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

مدیریت منابع انسانی ومادی درشهرداری وکلا دربافق ضعیف وناکارامد است عزیزان نباید ضعف مدیریت وریخت وپاشهای بی مورد را با چشم داشت به سنگ آهن جبران کرد
باید طرحی نودرانداخت

فتاحی قلعه ای این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 29 دی 1397 - 1:44 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

تو حساب باشید کلاه سرتان نرود. سهام بایست برای جبران عقب ماندگی اختصتص یابد.

You cannot copy content of this page