استاندار یزد:ظرفیت گردشگری بافق به عنوان منبع درآمد پایدار توسعه یابد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 5 بهمن 1397
ظرفیت گردشگری بافق به عنوان منبع درآمد پایدار توسعه یابد

استاندار یزد با اشاره به اینکه برداشت بی رویه معادن نگرانی افزایش این ذخایر را به وجود می‌آورد گفت: ظرفیت گردشگری بافق به عنوان منبع درآمد پایدار توسعه یابد.

استاندار یزد با اشاره به اینکه برداشت بی رویه معادن نگرانی افزایش این ذخایر را به وجود می‌آورد گفت: ظرفیت گردشگری بافق به عنوان منبع درآمد پایدار توسعه یابد.
محمدعلی طالبی صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان بافق اظهار داشت: شهرستان بافق به عنوان یک شهرستان برخوردار در اذهان شناخته می‌شود و این شناخت به دلیل ظرفیت‌های معدنی بالایی است که در این شهرستان وجود دارد ولی همه می‌دانیم که از این ظرفیت‌ها در سال‌های گذشته به خوبی استفاده نشده است.
وی با بیان اینکه ما امروز نگران تمام شدن ذخایر معدنی هستیم بدون اینکه کار اساسی که باید انجام می‌شد، صورت گرفته باشد افزود: خوشبختانه در چند سال اخیر اقداماتی در بحث صنایع جوار معدنی شروع شد که بتواند چرخه کاملی در بحث فولاد شهرستان ایجاد کند.
طالبی با تاکید بر اینکه چنین حرکت‌هایی خیلی خوب شروع شد ولی مشکلاتی به وجود آمد و آن پیش بینی هایی که صورت گرفته بود به وجود نیامد گفت: مردم شهرستان بافق حق دارند نسبت به بی توجهی هایی که در این بحث به این شهرستان شد و امیدواریم با کمک هم بتوانیم بخشی از این بی توجهی ها را جبران کرده و به پروژه ها سرعت بدهیم.
وی تصریح کرد: این تمام استعداد و ظرفیت شهرستان بافق نیست بلکه ظرفیت های گسترده ای وجود دارد که می توانیم به اتکای آن شرایط بهتری برای مردم و شهرستان ایجاد کنیم.
استاندار یزد گفت: امروز از گردشگری به عنوان منبع درآمد پایدار یاد می شود و می توان به اتکای آن منابع پایدار خوبی را برای این شهرستان به وجود آورد به همین دلیل در اولین قدم باید سعی کرد تمام ظرفیت ها را در شهرستان به کار بگیریم.
طالبی با اشاره به اینکه تمام اینها مستلزم آن است که بتوانیم هماهنگی و همکاری خوبی بین تمام بخش‌های شهرستان در بخش‌های شهری و روستایی ایجاد کنیم گفت: رویکرد جدیدی در استان و در زمینه اقتصاد دانش بنیان به وجود آمده و بر اساس این رویکرد، می توان طرح های بسیار خوبی در شهرستان ایجاد و اجرا کنیم.
وی به در پیش بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: ما مسئولیت سنگینی در قبال مردم داریم و لازم است همه در راستای ارتقای امید در جامعه تلاش کنیم.
استاندار یزد به سفرهای نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به شهرستان‌های استان اشاره کرد و افزود: یکی از برنامه‌های اصلی که در راستای توسعه برابر به همه شهرستان‌ها و دادن فرصت مساوی برای شکوفایی استعدادها در تمام نقاط استان داریم می‌تواند به این وسیله تحقق پیدا کند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۴۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page