نماینده ولی فقیه در استان یزد؛ صنعت فولاد به عنوان یکی از صنایع مادر و زیربنایی باید حمایت شود

دسته: صنعت و معدن
یک دیدگاه
شنبه - 6 بهمن 1397
صنعت فولاد به عنوان یکی از صنایع مادر و زیربنایی باید حمایت شود

هر فعالیتی که منجر به ایجاد اشتغال، ارزآوری و عدم وابستگی کشور گردد باید مورد حمایت قرار گیرد و به صنعت فولاد هم به عنوان یکی از صنایع مادر و زیربنایی کمک شود.

IMG_20190126_071458_575

هر فعالیتی که منجر به ایجاد اشتغال، ارزآوری و عدم وابستگی کشور گردد باید مورد حمایت قرار گیرد و به صنعت فولاد هم به عنوان یکی از صنایع مادر و زیربنایی کمک شود.
 
 به گزارش روابط عمومی مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق؛ نماینده ولی فقیه در استان یزد در حاشیه بازدید از مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق گفت: حمایت های دولت و هم خود صنعت نقش مؤثری در توسعه صنایع جوار معدنی دارند.

IMG_20190126_071452_108
 
 آیت الله محمدرضا ناصری یزدی با اشاره به شرایط سخت و دشوار تحریم ها، افزود: در این شرایط باید تولیداتی داشته باشیم که منجر به صادرات شود و از این طریق منابع مورد توسعه ی کارخانه ها و توسعه صنعت را در بخش های مختلف فراهم کنیم.
 
IMG_20190126_071443_110
امام جمعه شهر یزد بیان کرد: هر فعالیتی که منجر به ایجاد اشتغال، ارزآوری و عدم وابستگی کشور گردد باید مورد حمایت قرار گیرد و  به صنعت فولاد هم به عنوان یکی از صنایع مادر و زیربنایی که باعث توسعه استان و ایجاد اشتغال می شود، کمک شود.
 
 وی یکی از محورهای توسعه را  مدیریت عنوان کرد و گفت:  منابع انسانی و افزایش بهره بری در واحدها باید مدیریت شود تا هزینه ها و قیمت تمام شده کاهش و قدرت رقابت پذیری واحدها افزایش یاید.
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد، توجه مدیران صنایع را به بهره وری منابع، کاهش هزینه و قیمت تمام شده ضروری دانست و تصریح کرد: مدیریت صحیح بر منابع و امکانات یک تکنولوژی و فناوری است.
 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۰۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
حميد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 6 بهمن 1397 - 10:54 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام و عرض خسته نباشید خدمت تمام کسانی که برای شهر ومخصوصا کشور عزیزمان ایران صادقانه زحمت کشیده و می کشند.قطعا جلسه روز جمعه خروجی خیلی خوبی خواهد داشت حتی اگر نصف مفاد تایید شده در این جلسه تحقق یابد بازهم ما ممنونیم .اما به عنوان یک شهروند گلایه دارم .که چرا جلسه روز جمعه .مگر نمیشد روزی را تعین میکردید که بتوانید به غیر سنگ آهن از ادارات دیگر مخصوصا آموزش و پرورش و مدارس هم بازدیدی داشته باشید.چرا هرجا که بیشتر پول هست بیشتر بازدید میکنید من گمان کنم همین بازدیدهای یک جانبه از سنگ آهن مردم را نیز وابسته کرده .چرا مرکز فنی وحرفه ای ما این قدر وضع حقیری دارد چون کسی از ان بازدید نمیکند .خواهشمندم کاری کنید که مراکز علمی پایه ای در بافق رونق گیرد ملت همه پولی شدن چون فقط از پولدارها بازید میشه و با پولدارها جلسه میگیرید.

You cannot copy content of this page