دعوت رئیس هیأت ورزشهای همگانی بافق از مردم برای شرکت در همایش پیاده روی خانوادگی

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 9 بهمن 1397
دعوت رئیس هیأت ورزشهای همگانی بافق از مردم برای شرکت در همایش پیاده روی خانوادگی

رئیس هیأت ورزشهای همگانی بافق طی گفتگویی از مردم شریف شهرستان برای شرکت در همایش پیاده روی خانوادگی روز جمعه 12 بهمن ماه همزمان با آغاز دهه فجر دعوت به عمل آورد.

رئیس هیأت ورزشهای همگانی بافق طی گفتگویی از مردم شریف شهرستان برای شرکت در همایش پیاده روی خانوادگی روز جمعه ۱۲ بهمن ماه همزمان با آغاز دهه فجر دعوت به عمل آورد.

مهناز عباسی ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: در راستای توسعه فرهنگ ورزش و نشاط و سلامتی همگانی در بین آحاد مختلف جامعه همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ساعت ۷ صبح روز جمعه مورخ ۱۲بهمن ماه از امامزاده عبدالله(ع) بطرف تفرجگاه آبشار با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

رییس هیات ورزشهای همگانی شهرستان در ادامه گفت : این همایش به همراه برنامه های مفرح ، اهداء جوایز نفیس از جمله کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، دوچرخه و جایزه نفیس و ارزنده دیگر خواهد بود .

عباسی در پایان با دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت در این پیاده روی همگانی گفت: امیدواریم مردم شریف شهرستان و پرسنل ادارات و سازمانهای دولتی و خصوصی با حضور گسترده خود و خانواده هایشان در این همایش علاوه بر برخورداری از مزایای آن بتوانند روزی بیاد ماندنی و پرافتخار برای شهر خود رقم زنند.

روابط عمومی هیأت ورزشهای همگانی بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۴۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page