گلدان‌ و صندلی های سنگی زینت بخش شهر بافق

دسته: عمومی
۳ دیدگاه
یکشنبه - 14 بهمن 1397
گلدان‌ و صندلی های سنگی زینت بخش شهر بافق

شهردار بافق گفت: با هدف زیباسازی و توسعه فضای سبز شهری و همچنین ترویج فرهنگ پیاده روی و ایجاد محل های ویژه استراحت کوتاه در مسیر های پیاده روی خصوصا برای سالمندان، این صندلی های و گلدان سنگی در شهر نصب شد.

IMG_20190203_144208_266IMG_20190203_144206_212
شهردار بافق گفت: با هدف زیباسازی و توسعه فضای سبز شهری و همچنین ترویج فرهنگ پیاده روی و ایجاد محل های ویژه استراحت کوتاه در مسیر های پیاده روی خصوصا برای سالمندان، این صندلی های و گلدان سنگی در شهر نصب شد.
سید علی نوروززاده افزود: با اشاره به پیشینه پیرنشینها در جلو منازل قدیمی افزود: کار نصب این صندلی ها در مناطق مختلف شهر از جمله بلوار های وحشی بافقی، مهدیه، امام خمینی(ره ) و مسجد جامع انجام شده است.
شهردار بافق با بیان این که گلدان‌ و صندلی های سنگی زینت بخش شهر است ابراز امیدواری کرد بتوانیم با این روند در راستای بستر سازی فضای پیاده روی، در سلامت و جلب رضایت شهروندان از جمله کم توانان و سالخوردگان نقش بسزایی داشته باشیم.
وی افزود: نصب صندلی های سنگی علاوه بر افزایش رفاه حال شهروندان به عنوان مبلمان شهری ماندگاری بیشتری نسبت به سایر سازه های چوبی و فلزی دارد و فضای دیداری شهر را زیباتر کرده است.
نوروززاده در ادامه به اجرای طرح تهیه و نصب گلدان های سنگی در سطح شهر اشاره کرد و گفت: در نقاطی که امکان کاشت درخت و ایجاد فضای سبز محدودیت داشته و نیز به منظور زیبا سازی معابر این گلدان ها با استفاده از گیاهان کم آبخواه و مقاوم اجرا شده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۵۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
علي اصغر رنجبر. بافقي این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 14 بهمن 1397 - 5:58 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام وخداقوت جانانه عرض میکنیم به این سیدبزرگوار شهردارعزیز مان که بودنش دراین سمت بعنوان خدمتگزار برای این مردم شریف بافق مایه افتخارومباهات بوده وموفقیت بیش از پیش این مردبزرگ ،متدین ،متعهد ،لایق وشایسته را از خداوند منان خواهانیم خدایا به این شهردارعزیز قوت وتوان بیشتر بده تا به این مردم وشهر خدمت کند انشاالله

مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 15 بهمن 1397 - 12:26 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بنده نمی دونیم کدوم شرکت اینها را به شهردار بافق قالب میکنه . شما اگر فکر سالمندان هستی بیا چاله چوله های شهر را درست کن تا سالمند راحت راه بره . اول زیر بنایی کار کن بعد اینها هم قبول . متاسفانه شهردار در فکر نقش ایوانه . ما که حساب نمی شیم ولی پول شهر را دارید حیف و میل میکنید و دنبال طرح های زود بازده برای نشون دادن
خواهشا دنبال کارهای کلان باشید .‌

سحر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 15 بهمن 1397 - 8:47 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

خودتونو کشتید

You cannot copy content of this page