افتتاح پروژه بلوار ولیعصر(عج) بافق با حضور استاندار یزد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 19 بهمن 1397
افتتاح پروژه بلوار ولیعصر(عج) بافق با حضور استاندار یزد

استاندار یزد در مراسم افتتاح پروژه بلوار ولیعصر (عج) ضمن تشکر از زحمات شهردار و سازمان همیاری گفت: زحمات کارکنان شهرداری باعث شده تا جریان خدمت رسانی ارزنده در بافق ادامه داشته باشد و با تمام مشکلات اقتصادی شاهد افتتاح پروژه ها در این شهر باشیم۰

استاندار یزد در مراسم افتتاح پروژه بلوار ولیعصر (عج) ضمن تشکر از زحمات شهردار و سازمان همیاری گفت: زحمات کارکنان شهرداری باعث شده تا جریان خدمت رسانی ارزنده در بافق ادامه داشته باشد و با تمام مشکلات اقتصادی شاهد افتتاح پروژه ها در این شهر باشیم.

محمد علی طالبی در ادامه ضمن خداقوت به شورای اسلامی و فرماندار شهرستان ابراز امیدواری کرد: بافق با عنایات امام جمعه بتواند سهم خود را در روند توسعه استان بگیرد.

شهردار بافق نیز در مراسم افتتاح این بلوار با تقدیر و تشکر از استاندار گفت:پروژه بلوار ولیعصر(عج) بافق با اعتباری بالغ بر ۱۲میلیارد ریال به مساحت ۲۲هزارمتر مربع افتتاح شد.

سید علی نوروز زاده افزود:در ایام الله دهه فجر ۱۱پروژه در حوزه های مختلف با اعتباری بیش از ۱۲میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

وی اعتبار پروژه بلوار ولیعصر را ۱۲میلیارد ریال بیان کرد و یادآور شد:این پروژه به مساحت ۲۲هزارمترمربع با اعتبار ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با پیمانکاری سازمان همیاری به بهره برداری رسید.

شهردار بافق در ادامه ضمن تقدیر از زحمات مسوولین شهرستان ازجمله امام جمعه ،فرماندار،اعضا شورا، مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق و جمیع کارکنان و پیمانکاران شهرداری با اشاره به اهمیت این پروژه ادامه داد:این پروژه به علت داشتن حریم سبز رایزنی آن با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج صورت گرفته که در حاشیه آن انجام شود.

نوروززاده تصریح کرد: ساخت فضای سبز این بلوار باعث می شود یکی بلوارهای زیبای شهر احداث و راههای دسترسی را مرتبط کند.

وی با اشاره به عملیات اجرایی این پروژه خاطر نشان کرد:عملیات اجرایی این پروژه شامل خاکبرداری،خاکریزی،زیرسازی،نصب سنگ جدول،آسفالت و خط کشی ترافیکی است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۲۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page