پیام تشکر و قدردانی فرماندار بافق از حضور مردم این شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

دسته: عمومی
یک دیدگاه
دوشنبه - 22 بهمن 1397

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ محمد زاده رحمانی فرماندار این شهرستان در پیامی از حضور پرشکوه و حماسی مردم ولایتمدار شهرستان بافق در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تشکر و قدردانی کرد.
در متن این پیام آمده است؛

بسمه تعالی
در یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر شهرستان بافق همگام با سراسر کشور به خود بالید و با خلق حماسه ای ماندگار، خون تازه ای بر پیکر پر برکت انقلاب اسلامی تزریق نمود و مردم این خطه، پنجمین دهه از انقلاب اسلامی را با شکوه خاصی آغاز کردند.
مردم ولایتمدار شهرستان بافق در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند که با حوادث و فراز و نشیب های ۴۰ ساله، پیوند آنها با ولایت مطلقه فقیه و نظام اسلامی مستحکم تر و ایستادگی در حفظ آرمان های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری، هر سال عمیق تر از سال قبل می شود و هیچ چیز نمی تواند کوچکترین خللی بر این پیوند وارد نماید.
اینجانب بر خود وظیفه می دانم از حضور آگاهانه و حماسی یکایک مردم ولایتمدار و شهید پرور بافق و روستاهای تابعه شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و با حضوری گسترده تر از سال های قبل، نشان دادید با افتخار به گذشته و امید به آینده به آرمان های انقلاب اسلامی مستحکم تر از همیشه گام بر می دارید، تشکر و قدردانی می کنم.
محمد زاده رحمانی
فرماندار شهرستان بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۱۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 22 بهمن 1397 - 8:47 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

گوشت کیلویی صدهزارتومان بگو مرگ بر آمریکا!

You cannot copy content of this page