کاهش چشمگیر کارمزد تسهیلات تعاونی اعتبار کارکنان شرکت سنگ آهن به مناسبت دهه مبارک فجر

دسته: عمومی
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 23 بهمن 1397
کاهش چشمگیر کارمزد تسهیلات تعاونی اعتبار کارکنان شرکت سنگ آهن به مناسبت دهه مبارک فجر

مدیر عامل تعاونی اعتبار کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران - بافق از پرداخت وام های قرض الحسنه به سهامداران با کارمزد یک درصد خبر داد.

مدیر عامل تعاونی اعتبار کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق از پرداخت وام های قرض الحسنه به سهامداران با کارمزد یک درصد خبر داد.

علی محمد رنجبر در گفتگویی با خبرنگار” بافق فردا” ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد : باعث افتخار است که علیرغم چندین نوبت عضوگیری، باز هم با استقبال بی نظیر افراد جهت عضویت در سال جاری روبرو بوده ایم و این روند همچنان ادامه دارد.
وی افزود به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی ایران از این پس وام های تعاونی با کارمزد یک درصد سالیانه پرداخت میگردد.

لازم به ذکر است با تصویب هیات مدیره تعاونی، این کاهش کارمزدها از زمان شروع پرداخت تسهیلات هفتاد و پنج میلیون ریالی اعمال میگردد و تمام کسانیکه تا کنون وام هفت و نیم میلیون تومانی از تعاونی دریافت نموده اند نیز از این قانون مستثنی نبوده و مبلغ اضافه دریافتی در اولین فرصت به حساب آنها واریز میگردد.

مدیر عامل تعاونی اعتبار کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی افزود به منظور تسهیل ارتباط با تعاونی و برای تامین رفاه هر چه بیشتر سهامداران گرامی ترتیبی اتخاذ گردیده تا کلیه اعضا بتوانند اطلاعات مربوط به حسابهای خود را از طریق سامانه اینترنتی و همچنین نصب اپلیکیشن تهیه شده که بزودی در اختیار اعضا قرار خواهد گرفت رویت نمایند.

رنجبر در پایان از مدیر عامل محترم شرکت سنگ آهن، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سهامداران ، بازرس ، اعضای محترم هیئت مدیره و پرسنل فعال مجموعه که همواره این تعاونی را همراهی نمودند تشکر و قدردانی نمود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۷۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
حبیبی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 23 بهمن 1397 - 10:12 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

تعاونی اعتبار ثامن یکی از موفق ترین تعاونی ها شهرستان هست و موفقیت خود را مدیون همت و تلاش مدیرعامل تعاونی و هییت مدیره و زحمات خستگی ناپذیر پرسنل است

You cannot copy content of this page