رئیس اداره صمت شهرستان بافق خبر داد:بخش اول/ تشکیل ۱۷۹ پرونده تخلف در طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 30 بهمن 1397
بخش اول/ تشکیل ۱۷۹ پرونده تخلف در طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات

رئیس اداره صمت شهرستان بافق از تشکیل ۱۷۹ پرونده تخلف در طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات از ابتدای سالجاری خبر داد.

رئیس اداره صمت شهرستان بافق از تشکیل ۱۷۹ پرونده تخلف در طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات از ابتدای سالجاری خبر داد.

ولی اله رنجبر در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان بافق با اشاره به اینکه از ابتدای سالجاری دو هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحدهای صنفی انجام شده اظهار داشت: ۱۷۹ پرونده به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و ۱۹ فقره پرونده قاچاق کالا به ارزش ۱۳۱ میلیون ریال شامل دخانیات، لوازم آرایشی وابسته لوازم خانگی تشکیل شده است‌.

وی با اشاره به شماره تلفن گویا ۱۲۴ سامانه ستاد خبری اداره صمت شهرستان عنوان کرد:تعداد گزارشات مردمی از طریق سامانه ۱۲۴ صد و سی مورد بوده؛ که ۷۸ گزارش منجر به تشکیل پرونده شده است.

وی افزود: پرونده ها عمدتا گرانفروشی می باشد.

رئیس اداره صمت شهرستان بافق با بیان اینکه بازار تحت نظارت و برپایش اداره صمت و اتاق اصناف قرار دارد تصریح کرد: با متخلفین اقتصادی در حوزه های تولید و عرضه مماشات صورت نمی گیرد و متناسب با تخلف برخورد قانونی انجام می شود.

رنجبر با اشاره به اینکه هزار و ۷۰۰ واحد صنفی در قالب ۱۲ اتحادیه در شهرستان فعال هستند خاطر نشان کرد: طرح نظارت ویژه نوروز از ابتدای اسفند آغاز و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

وی همچنین پیرامون میزان توزیع کالاها اساسی به منظور تنظیم بازار عنوان کرد:از ابتدای سالجاری بیش از ۱۳۰ تن انواع کالای اساسی در سطح شهر توزیع شده است.

رنجبر افزود:سهمیه ها دقیقا براساس سرانه جمعیتی در شهرهای استان و مرکز استان اختصاص یافته و سهمیه ثابت بصورت ماهانه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه زمان و مکان توزیع اقلام از طریق پیامک و شبکه های محلی اطلاع داده شده است یادآور شد:بازرس اداره صمت در زمان توزیع حضور داشته و بر نحوه توزیع نظارت کرده تا تخلفی شکل نگیرد.

وی در پاسخ به اینکه آیا نمایشگاه بهاره برگزار می شود عنوان کرد:شیوه نامه جدید برای برگزاری نمایشگاه بهاره ابلاغ شده و لازم است تا در کارگروه تنظیم بازار استان تصمیم گیری شود.

رنجبر ادامه داد : ظرف چند روز آینده تعیین تکلیف صورت گرفته و فکر نمیکنم مشکل خاصی در حوزه برگزاری نمایشگاه وجود داشته باشد.

IMG_20190219_085757_122IMG_20190219_085755_951IMG_20190219_085754_032IMG_20190219_085752_310


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page