بهمن های خوش یٌمن

دسته: مقالات
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 1 اسفند 1397

 ۴۲۶۰۲۱۵۷۰_۳۵۳۵۷_۱۲۲۲۷۳۴۴۹۴۲۵۰۳۴۸۴۵۱۴-۳۰۰x300-1

دهه فجر و بهمن امسال برای بافق با بهمن های چند سال قبل متفاوت بود.متفاوت به این دلیل که شاهد چند افتتاح درست و حسابی در شهرستان بودیم.

 هرچند افتتاح جاده بافق – یزد به دلایل مختلف چندسالی با تاخیر انجام شد و مزه باید و شاید را نداشت، اما بالاخره این جاده پر حرف و حدیث با پذیرش مسؤلیت صفر تا صدی توسط شخص فرماندار از ابتدای امسال و رهایی از دست اداره کل راه و شهرسازی استان، پیگیری های مستمر نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی و همکاری پیمانکار و از همه مهمتر صبر مردم به سرانجام رسید و فقط باقی مانده پل رودخانه شور آن که درباره اش گفته می شود پیمانکار مشخص شده و بزودی شروع بکار خواهد کرد.

افتتاح ساختمان شرکت گاز نیز از جمله افتتاحیه های خوب دهه فجر امسال بود.

شهرداری بافق هم خیابانی به نام ولیعصر را به بهره برداری رساند هرچند علت عرض کم آن جای سؤال دارد! اما مطمئنا از خطرات خیابانی دو طرفه که محل دسترسی و تردد به پارک آبشار و بیمارستان بود کاسته شد.

بهره برداری از چند طرح تولیدی در عرصه کشاورزی و دامپروری توسط جهاد کشاورزی و بخشداری هم از خبرهای خوب بهمن امسال در راستای اقتصاد مقاومتی بود. همچنین می توان آغاز پروژه گازرسانی به کوشک و آبرسانی به قطرم هم از اقدامات خوب بخشداری در این ایام نام بود.

حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در بافق هم یکی از خبرهای خوب بهمن امسال قلمداد می شود سفری که موجب شد پیشنهاد نماینده شهرمان در واگذاری آنومالی های مکشوفه سنگ آهن مرکزی به خود شرکت مجددا پیگیری شود و با زمین خوردن کلنگ گندله سازی مجتمع آهن و فولاد بافق در این سفر، سرمایه گذاری بیش از بیش بخش خصوصی در بافق دست یافتنی تر شد.

از اینها بگذریم شاید بتوان خوشحال کننده ترین موضوع بهمن امسال را بارش بسیار خوب رحمت الهی در قالب برف و باران دانست، برف و بارانی که گل لبخند را نه تنها بر لب کشاورزان بلکه بر لب همه مردم انتظار کشیده این لطف آسمانی نشاند و نوید بخش بهاری باطراوت و سرسبز شد.

از باران گفتم نمی توانم از تلاش جهادی شبانه شهردار و همکارانش در رفع مشکل آبگرفتگی معابر در شب بارانی بافق تشکر نکنم هر چند می دانم بسیاری نسبت به مسایل زیرساختی و شهرسازی که باعث این گرفتاری ها می شود انتقاد دارند اما یادمان باشد در هر شهر، مسؤلی که حاضر می شود برای رفع یک معضل آن هم در شب بارانی به دل کار بزند و از رصد مشکلات در محل دفتر و دستورات تلفنی فراتر رفته و پا در گود خدمت بگذارد در – زمانه ای که خیلی ها دنبال حقوقهای کلان و … هستند –  به تعداد انگشتان یک دست نمی رسد.

راستی یک خبر خوب دیگر بهمن امسال آغاز فاز دوم شبستان و صحن جوادالائمه آستان مقدس امامزاده عبدالله علیه السلام بافق با مبلغ یک میلیارد و یکصد و پنجاه میلیون تومان بود که امید است باب خیری برای توسعه این آستان مقدس باشد.

محمد علی قاسم زاده بافقی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۱۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page