برگزاری جلسه هم اندیشی و آموزشی کارشناسان روابط کار و تشکل ها در شهرستان بافق

دسته: عمومی
یک دیدگاه
پنج‌شنبه - 9 اسفند 1397
برگزاری جلسه هم اندیشی و آموزشی کارشناسان روابط کار و تشکل ها در شهرستان بافق

جلسه هم اندیشی و آموزشی کارشناسان روابط کار و تشکل ها در شهرستان بافق برگزار شد.

جلسه هم اندیشی و آموزشی کارشناسان روابط کار و تشکل ها در شهرستان بافق برگزار شد.

در این جلسه که در محل سالن اجتماعات کارخانجات تعمیرات لکوموتیو راه آهن بافق برگزار گردید علی اصغر نوری شادکام رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان ضمن خوش آمد گویی به همکاران با اشاره به بخشی از فعالیت‌های انچام شده در حوزه کارگری و کارفرمایی گفت: با توجه به اینکه حوزه های روابط کار و تشکل‌های کارگری پاسخگوی اصلی قشر شریف کارگر و منتخبین آنها می باشد برگزاری چنین کارگاهی در راستای ارتقاء سطح دانش همکاران ضروری و بسیار موثر است .

در ادامه این جلسه انوری مدیریت کارخانجات تعمیرات لکوموتیو راه آهن نیز ضمن برشمردن برخی از فعالیتهای مجموعه در سال های اخیر اظهار داشت :این مجموعه به صورت مستقیم زمینه اشتغال حدود ۶۰۰ نفر را فراهم نموده است.
وی همچنین نقش تشکل کارگری واحد کارخانجات را در پیشبرد اهداف مجموعه موثر عنوان نمود.

سپس حیدری مدیریت روابط کار اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت علیرغم وجود مشکلات اقتصادی در جامعه کار و تولید خوشبختانه مشکل حادی در مجموعه های کارگری استان وجود ندارد و این امر در راستای همسویی جامعه کارگری و کارفرمایی محقق گردیده است.

وی گفت :در شهرستان بافق نیز این وفاق و همدلی وجود دارد و امیدواریم در سال آینده شاهد رونق اقتصادی بیشتر در سطح کشور و به تبع آن در کارگاهها ی اقتصادی باشیم.

وی همچنین تعامل تشکل‌های کارگری ، کارفرمایی را به عنوان شرکای اجتماعی دولت ضامن حفظ اشتغال، رونق تولید و سرمایه گذاری در مجموعه های کارگری عنوان کرد و تاکید نمود : نگاه تشکل‌ها باید بر محور تعامل باشد .

در این جلسه محمدی رئیس اداره روابط کار و دهقان مسئول تشکل‌های کارگری اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان نیز آخرین آیین نامه ها و دستورالعمل های استانی مجموعه را برای کارشناسان تبیین نمودند.

ضمناٌ بخشی از این کارگاه آموزشی به طرح پرسش و پاسخ اختصاص داشت . همچنین بازدید از مجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی( پیت استخراج معدن چغارت ) و شرکت تعاونی آرامش سیر کویر( کمپ شهید برزگری واقع در روستای صادق آباد ) از دیگر برنامه های کارشناسان روابط کار و تشکل های استان در شهرستان بافق بود.
IMG_20190228_142656_281IMG_20190228_142944_963


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
رنجبر بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 10 اسفند 1397 - 9:17 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام. معنی جلسه هم اندیشی واقعا چیه؟ که هر از گاهی در بافق برگزار میشه؟ آیا واقعا بازخورد خوبی داشته این جلسات یا نه فقط به صرف صحبت و سخن رانی و … بوده.

You cannot copy content of this page