فرماندار شهرستان بافق:یک برادر شهید رفته و برادر شهید دیگری آمده است

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
شنبه - 11 اسفند 1397
یک برادر شهید رفته و برادر شهید دیگری آمده است

فرماندار شهرستان بافق در گفتگویی تلفنی با خبرنگار "بافق فردا" در پاسخ به اینکه نظر جنابعالی در خصوص تغییر و تحولات شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق چیست گفت:یک برادر شهید رفته و برادر شهید دیگری آمده است.

فرماندار شهرستان بافق در گفتگویی تلفنی با خبرنگار “بافق فردا” در پاسخ به اینکه نظر جنابعالی در خصوص تغییر و تحولات شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق چیست گفت:یک برادر شهید رفته و برادر شهید دیگری آمده است.

محمد زاده رحمانی اظهار داشت: امیدوارم آقای فلاح همانطور که در روابط عمومی و مدیریت واحدهای ایمنی، محیط زیست و بهداشت موفق بوده در مدیریت مجموعه شرکت سنگ آهن و بخصوص در اهداف اقتصاد مقاومتی این شرکت موفق نیز باشد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۷۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
واقع بین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 12 اسفند 1397 - 11:43 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای فرماندار حرف شما متین ولی قبول کنید یک لیسانس آموزش ابتدایی یا الان یک لیسانس علوم اجتماعی هرگز نمیتونه یک معدن را اداره کنه چراکه اگر از هرکدوم از آقایون سئوال کنید سنگ آهن و مواد باطله از چه کانیهایی تشکیل شده اند من مطمئنم حتی اسمشو را هم نمیدونن یا ژنز این کانسار از چه دوران زمین شناسی بوده و … وبیخودی اسم مهندس به اسم این آقایون نچسبانیم….

همشهری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 14 اسفند 1397 - 1:40 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

خداروشکر همه پست ها و مسئولیت ها به خانواده های شهدا رسیده. شرمنده شهدا نشدیم… در صورتی که شهدا برای اهداف والاتر و بالاتری به شهادت رسیدند نه برای پست و مقاام

You cannot copy content of this page