دیدار مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی بافق با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در هفته احسان و نیکوکاری

دسته: دانشگاه
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 14 اسفند 1397
دیدار مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی بافق با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در هفته احسان و نیکوکاری

با هدف تبریک هفته احسان و نیکوکاری، رئیس و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی بافق با رئیس کمیته امداد شهرستان بافق دیدار و گفتگو کردند.

با هدف تبریک هفته احسان و نیکوکاری، رئیس و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی بافق با رئیس کمیته امداد شهرستان بافق دیدار و گفتگو کردند.

همزمان با آغاز هفته احسان و نیکوکاری رئیس و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی بافق به دیدار مسئولین کمیته امداد حضرت امام (ره) شهرستان بافق رفتند.

در این دیدار که با حضور دکتر عباس فتاحی بافقی ،دکتر علیرضا فرجامی و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی بافق در دفتر سید رضا هاشم پور رئیس کمیته امداد بافق انجام شد ،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق با تبریک هفته احسان و نیکوکاری به خانواده بزرگ کمیته امداد از ایجاد این نهاد مردمی بعنوان نقطه عطف نظام اسلامی در رسیدگی به نیازمندان و دستگیری از محرومین یاد کرد.

فتاحی بافقی ضمن اعلام آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی بافق برای ورود به بحث های غیرشهریه ای و درآمدی بر مساعدت به دانشجویان محروم تاکید کرد و افزود: زمینه همکاری و فعالیت های خیری در دانشگاه آزاد اسلامی بافق بوجود آمده و آمادگی آن وجود دارد تا در اجرای برنامه های فرهنگی و علمی مشارکت نماید.
دکتر فتاحی فعالیت در کمیته امداد حضرت امام (ره) و یاری رساندن به محرومین و نیازمندان را علاوه بر پاداش دنیوی آن دارای ارزش و اجر معنوی ذکر کرد که کارکنان این نهاد مقدس برای آخرت خود نیز پاداش و اجر معنوی ذخیره میکنند.
در این دیدار سید رضا هاشم پور رئیس کمیته امداد حضرت امام در شهرستان بافق با ارائه گزارشی رضایت نیازمندان و محرومین را در گرو همکاری و مساعدت بیشتر خیرین دانست و افزود: خوشبختانه در شهرستان بافق با همت و تلاش مسئولین و مردم نیکوکار دغدغه نیازمندان به حداقل رسیده است.
وی تامین اعتبار برای ملزومات زندگی و تعمیر و ساخت منزل و سرپناه محرومین و نیازمندان را از اولویت های مهم کمیته امداد برشمرد و افزود: اعطای تسهیلات کم بازده و تلاش برای خودکفایی و ایجاد اشتغال پایدار از برنامه های اصلی کمیته امداد برای رسیدگی به امور محرومین و رفع نیاز نیازمندان می باشد.
گفتنی در شهرستان بافق هفت نفر دانشجو در مقاطع مختلف دانشگاهی تحت حمایت کمیته امداد می باشند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page