بافق؛ آماده برگزاری راهپیمایی 22 بهمن است

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
چهارشنبه - 19 بهمن 1390

نهادها، تشکل ها ،  سازمانها و ادارات و  شهرستان بافق ضمن بزرگداشت سی و سومین  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آمادگی خود را برای شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اعلام کردند.

تشکل های دانشجویی دانشگاههای بافق، بسیج هنرمندان، کمیته دانش آموزی دهه فجر انقلاب اسلامی، حوزه های علمیه، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، اوقاف، راه و ترابری، سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ،جهاد کشاورزی، شهرداری، جامعه ورزشکاران و … از جمله نهادهایی هستند که برای حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن اعلام آمادگی کردند.

فرماندار بافق ، در امروز صبح در نشست شورای هماهنگی برگزاری راهپیمایی 22 بهمن امسال با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت :امسال نیز با عنایت خدا مراسم راهپیمایی 22 بهمن مثل همیشه با شکوه  عظمت خاصی برگزار خواهد شد.

وی تقارن سی و سومین بهار انقلاب را با اعیاد و هفته وحدت و میلاد رسول مکرم اسلام را یادآور شد و افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی فرصت را از دشمنان نظام گرفته و آینده نظام را تضمین می کند.

ندافیان به فراهم شدن همه تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم 22 بهمن در بافق اشاره کرد و افزود: مردمی که در صحنه های مختلف پس از انقلاب سنگ تمام گذاشته اند 22 بهمن امسال را نیز باشکوه تر از هرسال برگزار خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: مردم با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی 22 بهمن عزم و اراده خود در حراست از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و ایستادگی و پایداری در برابر دشمنان و قدرت‌های زورگو و سلطه گر را به نمایش می گذارند.

ندافیان: حضور حداکثری مردم دراین رویداد بزرگ تاریخی ضمن  محکوم کردن برخی از حرکت هایی که دشمنان در ماه های اخیر شروع کرده اند به خدمات ودست آوردهای نظام ارج نهاده  است و موجب یاس و شکست دشمن در تبلیغات شوم خود می شود.

فرماندار بافق از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در مسیر راهپیمایی خبرداد و افزود: برگزاری ایستگاه نقاشی گروهی دانش آموزان و نونهالان مراکز آموزشی و کانونهای فکری و پرورشی ، برگزاری مسابقه عفاف و حجاب در طول مسیر ،اجرای همسرایی دانش آموزان ، برپایی ایستگاه صلواتی، اجرای برنامه های فرهنگی هنری و … را مهمترین برنامه های مراسم راهپیمایی 22 بهمن در بافق است .

به گزارش فارس راهپیمایی روز 22بهمن در بافق از ساعت 10 صبح  از محل بسیج واقع در بلوار حضرت امام خمینی (ره) با حضور پرشكوه مردم آغاز و در محل  مسجد جامع با قرائت قطعنامه و نماز جماعت ظهر ختم خواهد شد .

همچنین مراسم راهپیمایی با شکوه 22 بهمن در بسیاری از روستاهای بخش مرکزی شهرستان بافق نیز با اجرای برنامه های فرهنگی برگزار خواهد شد.

علی عبداللهی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد رضا فتاحی بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 20 بهمن 1390 - 12:03 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام وخسته نباشید خبر آمادگی درجهت برگزاری راهپیمایی 22بهمن را خواندم ومتاسف ومتانر شدم از نگارنده خبر که سلیقه شخصی خود رااعمال کرده وازادارات وارگانهایی که حتی زحمت حضور در جلسه رانداشته اند نام برده و بی توجه به حضور فعالانه بعضی از ادارات در ارایه خبر بزرگ نمایی میکنند خواهشمند است تذکر داده شود هرچند بنده و همکارانمان نیاز به تعریف وتمجید نداریم و برای سر افرازی شهرمان ازهیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.به امید آن روز

علی بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 22 بهمن 1390 - 8:54 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

پیروزی انتقلاب اسلامی فرخنده باد

You cannot copy content of this page