رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان بافق خبر داد:آب شرب بافق هیچ گونه آلودگی ندارد

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
یکشنبه - 18 فروردین 1398
آب شرب بافق هیچ گونه آلودگی ندارد

صبح امروز پیامی با این مضمون" لطفا در همه گروه ها اطلاع رسانی کنید آب را قبل از استفاده بجوشانند . متاسفانه به علت سیل ، آبی که از طریق رود وارد تصفیه خانه ها می شود به علت مرگ و میری که درون آب صورت پذیرفته و بعضا اجساد و یا لاشه ها متلاشی گردیدندو همینطور فاضلابی که به جریان آب اضافه شده، سلامتی را با مخاطره روبرو خواهد کرد اگر دقت کرده باشید در این چند روزی که گذشته اسهال و استفراغ بسیار شایع شده است. خواهشا به همه اطلاع دهید که جانب احتیاط را رعایت کنند در فضای مجازی منتشر شد

صبح امروز پیامی با این مضمون” لطفا در همه گروه ها اطلاع رسانی کنید آب را قبل از استفاده بجوشانند .
متاسفانه به علت سیل ، آبی که از طریق رود وارد تصفیه خانه ها می شود به علت مرگ و میری که درون آب صورت پذیرفته و بعضا اجساد و یا لاشه ها متلاشی گردیدندو همینطور فاضلابی که به جریان آب اضافه شده، سلامتی را با مخاطره روبرو خواهد کرد اگر دقت کرده باشید در این چند روزی که گذشته اسهال و استفراغ بسیار شایع شده است.
خواهشا به همه اطلاع دهید که جانب احتیاط را رعایت کنند در فضای مجازی منتشر شد.

خبرنگار” بافق فردا “به منظور جویا شدن از صحت و سقم این موضوع گفتگویی تلفنی با رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان بافق ترتیب داد.

کارگران گفت: آب در محل تصفیه خانه به طور کامل تصفیه شده و خروجی توسط آب منطقه ای کنترل شده است.

وی افزود:ضمنا در محل مخازن یزد نیز توسط شرکت آب و فاضلاب کنترل و همچنین در محل مخازن امور آبفای بافق کلرزنی انجام می شود و آلودگی وجود ندارد.

رئیس اداره آبفا عنوان کرد:تاکنون از مرکز بهداشت نیز گزارشی مبنی بر شیوع بیماری ارائه نگردیده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۰۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page