رئیس شورای اسلامی شهرستان بافق خبر داد:تملک و آزادسازی ۸۰۰ متر از اراضی محور بافق_ باقرآباد توسط شهرداری

دسته: روستا , عمومی
۲ دیدگاه
سه‌شنبه - 20 فروردین 1398
تملک و آزادسازی ۸۰۰ متر از اراضی محور بافق_ باقرآباد توسط شهرداری

رئیس شورای اسلامی شهرستان بافق از آزادسازی و تملک ۸۰۰ متر از اراضی محور بافق_ باقرآباد به منظور ایجاد بلوار باقرآباد توسط شهرداری خبر داد.

IMG_20190409_000406_807

رئیس شورای اسلامی شهرستان بافق از آزادسازی و تملک ۸۰۰ متر از اراضی محور بافق_ باقرآباد به منظور ایجاد بلوار باقرآباد توسط شهرداری خبر داد.

محمد رنجبر در گفتگویی تلفنی با خبرنگار ” بافق فردا” در پاسخ به اینکه اقدامات شورای اسلامی و شهرداری برای جاده باقرآباد چه خواهد بود با اشاره به ضرورت تعریض جاده باقرآباد حدفاصل میدان بهارستان تا میدان گردشگری اظهار داشت: صبح امروز جلسه ای در محل فرمانداری باحضور مسئولین‌ مربوط تشکیل شد.

وی افزود:مقرر گردید شهرداری نسبت به آزادسازی و تملک مابقی املاک واقع در مسیر و اجرای عملیات عمرانی احداث بلوار ۳۵ متری از میدان بهارستان به طول ۸۰۰متر به سمت باقرآباد که ۴۳۰ متر آن در محدوده خدمات شهرداری قراردارد اقدام کند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بافق با بیان اینکه این اعتبارات از محل درآمد شهرداری تامین می شود تصریح کرد:۳۷۰ اعتبار متر دیگر نیز با تخصیص از اعتبارات شهرستان به شهرداری که‌ مجموعا ۸۰۰ متر طول مسیر می شود تامین می شود.

رنجبر بیان کرد: ‌پس از ۸۰۰ متر تا عمق ۱۵۰۰ متر اداره راهداری با رعایت حریم ۱۷/۵ متر از آکس جاده آزادسازی را به عهده گرفتع و عملیات عمرانی آن توسط بخشداری انجام می شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۸۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
امیر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 20 فروردین 1398 - 8:10 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام چرا بلوار که طرف دیگر میدان امام حسین اخر خیابان مسجد جامع که چندین ساله هسته درست نمیکنن بعدا میرن یبار جاده باقراباد

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 20 فروردین 1398 - 1:17 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای امیر رفتن یه عالمه بودجه برای بلوار کردن کنار ریل گذاشتن بستون نیست والا چقدر شماها روو دارید

You cannot copy content of this page