کمک ۴ میلیارد ریالی شهرستان بافق به مناطق سیل زده

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 20 فروردین 1398
کمک ۴ میلیارد ریالی شهرستان بافق به مناطق سیل زده

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق گفت: با حمایت امام جمعه، همکاری و قول مساعد فرماندار ، مدیران عامل سنگ آهن مرکزی ،. فلات مرکزی ، ادارات و ارگان های دولتی پیش بینی می گردد مبلغ ۴ میلیارد ریال برای کمک به مناطق سیل زده جمع آوری گردد که در این میان کمک ۲میلیارد ریالی سنگ آهن مرکزی ایران بافق و کمک سیصد میلیون ریالی فلات مرکزی ایران شایان توجه می باشد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق گفت: با حمایت امام جمعه، همکاری و قول مساعد فرماندار ، مدیران عامل سنگ آهن مرکزی ، فلات مرکزی ، ادارات و ارگان های دولتی پیش بینی می گردد مبلغ ۴ میلیارد ریال برای کمک به مناطق سیل زده جمع آوری گردد که در این میان کمک ۲میلیارد ریالی سنگ آهن مرکزی ایران بافق و کمک سیصد میلیون ریالی فلات مرکزی ایران شایان توجه می باشد.

محمد رضا فتاحی بافقی افزود : جمعیت هلال احمر بافق از زمان وقوع این حادثه تلخ در مناطق مختلف کشور در این عزم ملی حضوری فعال داشت.

وی ضمن تشکر از مردم بافق و موسسات خیریه بویژه بیت الرضا (ع) و امامزاده عبدالله(ع) و خانه های داوطلبی عنوان کرد: تاکنون مبلغ۳۰۰ میلیون ریال را به صورت نقدی و غیر نقدی را به هلال احمر تحویل نمودند.

وی گفت :تاکنون دو مرحله از هدایای غیر نقدی را به استان ارسال و مبالغ نقدی به حساب۹۹۹۹۹ هلال احمر واریز گشته و بسیاری از همشهریان نیز از اپلیلکشن #۱۱۲*۷۸۰* استفاده نمودند.

رئیس جمعیت هلال احمر از مردم بزرگوار و کسبه عزیز بافق و کلیه گروه های مردمی خواست تا روز جمعه هدایای نقدی و غیر نقدی خود را به پایگاههای سطح شهرستان تحویل دهند تا روز شنبه ۹۸/۰۱/۲۴ شاهد اعزام این کمک های بشر دوستانه باشیم.

فتاحی بافقی در پایان چادرهای مستقر در ورودی امامزاده عبدالله (ع) ، روبروی بانک سپه و اداره هلال احمر بافق را به عنوان پایگاههای جمع آوری کمک ها از عصر روز سه شنبه ۹۸/۰۱/۲۰ تا روز جمعه ۹۸/۰۱/۲۳ اعلام نمود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page