حمایت امام‌جمعه بافق از فعالیت علمی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی

دسته: دانشگاه
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 20 فروردین 1398

امام‌جمعه بافق بر حمایت از فعالیت علمی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد.

photo_2019-04-09_13-48-34

 حجت‌الاسلام سیدجواد سلیمانی روز گذشته در دیدار نوروزی مدیران دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق با بیان اینکه بارش باران خیر و برکت زیادی را برای مناطق کویری و کم‌آب کشور داشته است، گفت: مردم بافق بیشترین کمک را به آسیب‌دیدگان از سیل داشته‌اند.

وی از دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان دستاورد انقلاب نام برد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور فرصتی را برای جوانان به‌وجود آورد که دختران و پسران این مرز و بوم در شهرستان‌های خود به مدارج علمی و دانشگاهی دست یابند.

امام‌جمعه بافق به آثار و برکات تدفین شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی بافق اشاره کرد و افزود: این مقبره شهدای گمنام بسیار زیبا و شکیل جانمایی شده به‌گونه‌ای که ناخودآگاه چشم و قلب هر کسی وارد دانشگاه می‌شود را به خود متمایل می‌کند.

سلیمانی بر حمایت از فعالیت علمی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی بافق تأکید کرد و افزود: بسیاری از مدیران باتجربه از مجموعه این دانشگاه برخاسته‌اند و ان‌شاالله به‌عنوان یکی از ثمرات علمی انقلاب اسلامی فعالیت آن گسترش می‌باید.

در ابتدای این دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق به بیان بخش‌هایی از بیانیه گام دوم انقلاب که در بیانیه اخیر مقام معظم رهبری به آن اشاره شده بود، پرداخت و گفت: محور فعالیت‌های دانشگاه بر مبانی دانش و افزایش دانایی و آگاهی دانشجویان است و درصددیم امسال با سرلوحه قراردادن فرمایش‌های مقام معظم رهبری در زمینه گام دوم انقلاب اسلامی به‌صورت هدفمند جلو برویم.

عباس فتاحی با اشاره به سیلاب اخیر در برخی از استان‌های کشور و حوادث روی داده از اعلام آمادگی این دانشگاه  برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان خبر داد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page