مدیربنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بافق طی پیامی سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره)را گرامی داشت

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 21 فروردین 1398

مدیربنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بافق طی پیامی سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره)را گرامی داشت.
متن پیام به شرح ذیل می باشد:
 
افق توسعه گرای نگاه و تدبیر امام خمینی (ره) در پایه گذاری ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی به گونه ای است که با گذشت زمان روز به روز به پویایی و ژرف اندیشی آن بیشتر از گذشته پی می بریم و بر همین اساس است که نظام مقدس جمهوری اسلامی توانسته ضمن طرح نمونه ای از یک انقلاب مردمی و ولائی، الگویی جهانی و بین المللی باشد.
 
بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران که نگاه ویژه ای به مستضعفان و محرومین داشتند و آنها را صاحبان اصلی انقلاب می دانستند، با تشکیل نهادهای حمایتی تلاش کردند تا گام بزرگی برای توسعه معیشت، رفاه و امید به آینده در بین این افراد برداشته شود و کارنامه این نهادهای خدمت گزار نشان می دهد که انقلاب اسلامی ایران براساس دیدگاه آن شخصیت والا مقام و تداوم آن از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی خدمات خوبی را به مردم محروم ارائه کرده است.

افتتاح حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره) و سالروز فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۹ روز پس از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی از نمونه های بارز و مهم دیدگاه والای امام امت (ره) به شمار می رود که بصیرت و توجه مدبرانه امام خمینی (ره) به محرومیت زدایی از جامعه اسلامی در تمامی ابعاد آن را به خوبی به نمایش گذاشته است. 

باید در نظر داشت که با توجه به تاکید مقام معظم رهبری، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از برکات مستمر و صدقات جاریه امام راحل است و تاکنون منشا خدمات فراوانی در راستای تحقق فرمان تاریخی امام (ره) به ویژه در تامین مسکن محرومان، محرومیت زدایی از روستاها و بهسازی مسکن روستائی و بازسازی مناطق آسیب دیده بوده است.

در این فرصت، نامگذاری ۲۱ تا ۳۱ فروردین ماه به عنوان دهه گرامیداشت افتتاح حساب ۱۰۰ حضرت امام
خمینی (ره) و آغاز چهلمین سال فعالیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را گرامی داشته و توفیق روزافزون همه خدمتگزاران را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 علیرضا طالعی
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۶۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page