راه‌اندازي واحدهاي احياي مستقيم طرح‌هاي فولادي استاني تا بهار92

دسته: عمومی
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 2 آبان 1391

92

معدن و توسعه(شماره 475 مورخ 29/7/91): رئيس هيات عامل ايميدرو گفت: تا بهار 92، واحد‌هاي احياي مستقيم طرح‌هاي فولادي استاني راه‌اندازي مي‌شود.

به گزارش معدن و توسعه، دكتر فريدون احمدي در مراسم تقدير از ايثارگران ايميدرو، با اشاره به اين مطلب اظهار داشت: در حال حاضر، واحد‌هاي احياي مستقيم طرح‌هاي فولادي استاني، بيش از 70 درصد پيشرفت دارد. رئيس هيات عامل ايميدرو با اشاره به اين‌كه ايميدرو مهم‌ترين سازمان توسعه‌اي كشور است و در آينده به دليل افزايش گرايش به بخش معدن، اهميت آن دو چندان خواهد بود، تصريح كرد: با توجه به واگذاري شركت‌هاي تابعه، اين سازمان بايد با پروژه محور قراردادن روند فعاليت خود، ايجاد ثروت و درآمد كند و در اين مسير گام برخواهد داشت. دكتر احمدي در ادامه با اشاره به تلاش‌هاي خالصانه ايثارگران در زمان جنگ، خاطرنشان كرد: ايثارگران براي نام و نان، به عرصه دفاع از كشور وارد نشدند و آنها براي حضور در جبهه، احساس تكليف مي‌كردند.

وي افزود: حضور ايثارگران در عرصه‌هاي صنعت، موجب بركت است و همواره بايد مورد توجه قرار گيرند.

سيداسدالله ايرانمنش، مشاور امور ايثارگران ايميدرو نيز پيش از شروع مراسم، با اشاره به حضور 40 هزار نفر ايثارگر در شركت‌هاي تابعه ايميدرو، گفت: در مجموع 748 شهيد، 8400 جانباز، 504 آزاده و 25 هزار رزمنده در شركت‌هاي تابعه ايميدرو هستند. مشاور ايثارگران ايميدرو خاطرنشان كرد: در سال گذشته، 15 يادواره شهدا و ايثارگران در شركت‌هاي تابعه ايميدرو برگزار شد و همچنين از ابتداي امسال تاكنون، 6 يادواره برگزار شده كه تا پايان سال، اين رقم به 16 يادواره افزايش خواهد يافت.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
هاشم محلوجی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 3 آبان 1391 - 9:12 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بـا سـلام
مسئولین استان و شهرستان پیگیر دلیل تعطیلی احیای مستقیم طرح فولاد بافق باشند .

You cannot copy content of this page