بخشدار مرکزی شهرستان بافق خبر داد:انجام تمهیدات ضروری به منظور کنترل سیلاب در بخش مرکزی

دسته: روستا
یک دیدگاه
جمعه - 23 فروردین 1398
انجام تمهیدات ضروری به منظور کنترل سیلاب در بخش مرکزی

به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی بافق، پورامینی بخشدار مرکزی از انجام تمهیدات و برنامه ریزی های ممکن به منظور کنترل سیلاب احتمالی در روزهای آتی خبرداد.

به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی بافق، پورامینی بخشدار مرکزی از انجام تمهیدات و برنامه ریزی های ممکن به منظور کنترل سیلاب احتمالی در روزهای آتی خبرداد.

وی افزود: با توجه به پیش بینی هواشناسی استان و دستور فرماندار مبنی بر آمادگی برای بارش در روزهای شنبه و یک شنبه آینده پس از تشکیل جلسات و اطلاع رسانی به دهیاران و شوراها و هماهنگی با دستگاه ها و ادارات مربوط اقداماتی از قبیل ایجاد خاکریز و هدایت مسیر رودخانه روستاهای برکوئیه، رضائیه، دهنودشت و رفع نقاط حادثه خیز در تعدادی از روستاهای دهستان سبزدشت،کوشک و مبارکه صورت گرفته است.

استقرار چند دستگاه لودر،بیل بکهو و تراکتور در نقاط مختلف بخش،هماهنگی با معادن چغارت، تاجکوئیه و کوشک جهت استفاده از ماشین آلات سنگین ایشان در صورت نیاز از دیگر اقدامات آمادگی در حوزه بخش مرکزی است.

این اقدامات در حال حاضر نیز در حال پیگیری است و برخی خاکریزها و سدهای خاکی اطراف شهر بافق نیز در حال تقویت و بهسازی است.
انتظار داریم با پیش آمادگی صورت گرفته مشکلات احتمالی به حداقل ممکن برسد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۹۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
بنده خدا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 23 فروردین 1398 - 8:34 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سیل بند کوشک چند سال هست که برداشته شده ومنازل مسکونی ساخته شده. وسیل بند هنوز احداث نشده ودر صورت بارندگی شدید خطر افرین هست . لطفا پیگیری شود

You cannot copy content of this page