شهردار بافق خبر داد:آمادگی حداکثری شهرداری برای مقابله با آبگرفتگی معابر

دسته: اخبار ویژه
یک دیدگاه
شنبه - 24 فروردین 1398
آمادگی حداکثری شهرداری برای مقابله با آبگرفتگی معابر

سید علی نوروززاده در گفتگویی تلفنی با خبرنگار" بافق فردا" گفت: با توجه به اعلام بارندگی قابل توجه از طریق مراکز هواشناسی و مدیریت بحران استان در اوایل هفته جاری، شهرداری بافق بلافاصله تلاش همگانی و شبانه روزی خود را برای مقابله با آبگرفتگی بکار بسته است.

سید علی نوروززاده در گفتگویی تلفنی با خبرنگار” بافق فردا” گفت: با توجه به اعلام بارندگی قابل توجه از طریق مراکز هواشناسی و مدیریت بحران استان در اوایل هفته جاری، شهرداری بافق بلافاصله تلاش همگانی و شبانه روزی خود را برای مقابله با آبگرفتگی بکار بسته است.

وی اظهار داشت: همت خواهیم کرد تا خسارت احتمالی به حداقل ممکن کاهش پیدا کند.

نوروززاده با بیان اینکه ایمنی معابر و نقاط بحران خیز به بهترین نحو تامین شده است عنوان کرد: مبادی خروجی آب از شهر کنترل و اصلاحات لازم انجام و اقدامات استمرار دارد تا پاکسازی مسیرها و کانال های آب انجام شود.

شهردار بافق با اشاره به نقاط کور و محل های احتمالی آبگرفتگی با توجه به ساختار و توپوگرافی مناطق مختلف شهر بیان کرد: به منظور ایمنی این اماکن و دفع به موقع روان آبها تدابیری همچون استقرار پمپهای ثابت و سیار کف کش و نیز تعبیه مخازن موقت جذب آب در زمین های نزدیک به این نقاط انجام شده است.

نوروززاده افزود: ماشین آلات سبک و سنگین مورد نیاز در سطح شهر مستقر شده اند و تجهیزات مربوطه سرویس و در موارد نیاز ، خریداری شده است.

وی همچنین از جمع آوری داربست ها و اجسامی که احتمال سقوط آنها در هنگام وزش تندبادها وجود دارد خبر داد.

وی ضمن اعلام هماهنگی کامل با مدیریت بحران شهرستان و استان و تشکر از زحمات ایشان ، از تمام شهروندان و ارگانهای همکاری کننده از جمله شرکت سنگ آهن مرکزی ایران _ بافق تشکر و قدردانی کرد و افزود :انشاالله به فضل خداوند این بارندگی سراسر مایه برکت و رحمت می باشد و امیدواریم با تمهیدات پیش بینی شده ، هیچ حادثه ناگواری رخ ندهد.

شهردار بافق با اشاره به اینکه شهرداری آمادگی حداکثری برای مقابله با آبگرفتگی معابر دارد و ضمن دعوت مردم به آرامش و حفظ خونسردی تصریح کرد: شهروندان عزیز می توانند در صورت نیاز با شماره تلفن ۳۲۴۴۳۰۱۷ – مرکز مدیریت بحران شهرداری که به صورت شبانه روزی آمادگی پاسخگویی به گزارشات و مشکلات شهروندان را دارد تماس بگیرند.

شهردار بافق در پاسخ به اینکه برای مسیراحتمال سیلاب از پل قاضی تا جاده باقرآباد و خیابان شیخ محمدتقی چه تدبیری اندیشیده شده است یادآور شد: امکانات و تمهیدات لازم جهت بازگشایی سریع و فوری مسیر سیلاب احتمالی رودخانه قدیمی از حدفاصل پل سه دهانه (قاضی ) تا جاده باقرآباد در صورت نیاز اندیشیده شده است و مشکلی از این بابت نیست.

نوروززاده بیشترین احتمال مشکل را با توجه به ساختار مسیر و املاک در محل خیابان شیخ محمد تقی عنوان کرد و گفت: هرچند با حفر چاههای جدید بخش قابل توجهی از آب جذب می شود، پمپاژهای سیار و ثابت نیز جهت تخلیه فوری روان آب ها نیز تقویت شده اند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۷۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 24 فروردین 1398 - 7:42 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

انشالله که خیره

You cannot copy content of this page