برگزاری جلسه هماهنگی اعیاد شعبانیه در اتاق اصناف بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 27 فروردین 1398

به گزارش مسئول روابط عمومی اتاق اصناف جلسه هماهنگى جشنهاى اعیاد شعبانیه،باحضور ریس سازمان تبلیغات اسلامى،فرماندهى ناجا،معاونت سپاه ناحیه ،نماینده شهردارى و شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_بافق،ریس وهیت ریسه اتاق اصناف وروساى اتحادیه هاى صنفى و جمعى از کسبه بافق در محل اتاق اصناف برگزار گردید .

حجت الاسلام روحانى به نقش جشنهاى نیمه شعبان در فرهنگ شهرمان اشاره نمود و گفت: دشمن سعى دارد این چنین چشنها را به ابتذال بکشاند ،که مردم و خصوصا بازاریان در برگزارى هر چه باشکوهتر این مراسمات واستفاد از موسیقهاى مجاز با صداى ملایم وعدم ایجاد ترافیک، دقت لازم را داشته باشند.

سرهنگ کمالى ضمن تشکر از اصناف نکاتى را دراین خصوص ایراد کردو خواستار اطلاع رسانى به مردم و بویژه کسبه که ضمن رعایت موارد درخواستى در صورت مشاهده تخلفى به پلیس گزارش داده شود و در محلهاى توزیع شیرینى و شربت سعى شود از ایجاد ترافبک پیشگیرى شود.

در ادامه سروان مسلمان ،از سپاه ضمن اینکه از نقش موٹر اصناف در کلیه مراسمات به نیکى یاد کردخواستار فرهنگ سازى مراسمات جشنهاى مذهبى شد.

در پایان ریس اتاق اصناف ضمن تشکر از کلیه میهمانان از کلیه بازاریان وروساى اتحادیها خواست همانند گذشته ضمن اطلاع رسانى نکات مطرح شده را رعایت کنند.

روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان بافق

IMG_20190416_202951_690IMG_20190416_202949_524IMG_20190416_202938_368


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۳۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page