رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بافق گفت:اجرای عملیات طرح ساخت ۳۹ واحد مسکن روستایی با اعتباری بیش از ۱۳ میلیارد ریال

دسته: عمومی
یک دیدگاه
پنج‌شنبه - 29 فروردین 1398
اجرای عملیات طرح ساخت ۳۹ واحد مسکن روستایی با اعتباری بیش از ۱۳ میلیارد ریال

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بافق گفت:عملیات طرح ساخت ۳۹ واحد مسکن روستایی با اعتباری بیش از ۱۳ میلیارد ریال در شهرک مسکونی بنیاد مسکن روستای مبارکه به اتمام رسید.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بافق گفت:عملیات طرح ساخت ۳۹ واحد مسکن روستایی با اعتباری بیش از ۱۳ میلیارد ریال در شهرک مسکونی بنیاد مسکن روستای مبارکه به اتمام رسید.

علیرضا طالعی صبح امروز در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار” بافق فردا” با بیان اینکه ۱۷ واحد مسکونی بصورت ویلایی در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع و با اعتبار بالغ بر ۶ میلیارد ریال ساخته شده است اظهار داشت:زیربنای پروژه مذکور هزار و هشتصد و هفت متر مربع می باشد که پس از اتمام ساخت منازل تمامی واحدها به متقاضیان واجدالشرایط واگذار شد.

طالعی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی ۲۲واحد مسکونی دیگر نیز در روستای مبارکه در شهرک فسفات به متقاضیان دارای شرایط واگذار شد خاطر نشان کرد:اعتبار این طرح ۷ میلیارد ریال در زیر بنای دو هزار و دویست و سی و دو متر مربع انجام گردید.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان بافق همچنین از آغاز عملیات ساخت ۳۰ واحد مسکونی دیگر در سالجاری خبر داد و بیان کرد: اعتبارات این طرح از محل داخلی بنیاد مسکن خواهد بود.

طالعی افزود: اعتبار طرح بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال است که در زمینی به مساحت ۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع و با زیر بنای ۳ هزار و ۳۰۰ متر مربع در روستای مبارکه آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه پروژه ۱۴ واحدی مسکن روستایی جدید دیگر در سالجاری در روستای باقرآباد و بصورت نما و منظر سنتی و همگون با بافت روستای گردشگری ساخته می شود یادآور شد: اعتباری که برای این طرح در نظر گرفته شده ۱۵ میلیارد ریال می باشد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بافق در پایان گفت: پروژه ۱۴ واحدی مسکن روستایی باقرآباد در زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع و با زیربنای هزار و ۴۰۰ متر مربع ساخته خواهد شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۹۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
منصور این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 30 فروردین 1398 - 8:43 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

خدا قوت به مهندس طالعی پرتلاش
انصافا این اقدام خداپسندانه برای ما که توان ساخت مسکن را نداشتیم خیلی خوب بود

You cannot copy content of this page