رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بافق خبر داد:نرخ بیکاری در بافق کمتر از ۹ درصد است

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
دوشنبه - 9 اردیبهشت 1398
نرخ بیکاری در بافق کمتر از ۹ درصد است

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بافق گفت:نرخ بیکاری در بافق کمتر از ۹ درصد است.

IMG_20190429_142122_167IMG_20190429_142105_660

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بافق گفت:نرخ بیکاری در بافق کمتر از ۹ درصد است.

علی اصغر نوری در جلسه دیدار با امام جمعه بافق که به منظور فرا رسیدن هفته کارگر برگزار شد اظهار داشت: ۸۹ نفر از مقرری بیمه بیکاری بهره مند می شوند که این کمتر از ۶ دهم درصد نسبت به جمعیت شاغل است.

وی مهمترین نوع تسهیلات را پایدار روستایی عنوان و بیان کرد:در سال گذشته هشتاد و سه طرح با مبلغ ۱۴میلیارد و ۴۶۵ میلیون تومان با فرصت شغلی ۲۰۷ نفر در کمیته های فنی شهرستان و کارگروه اشتغال استان تایید شده است.

وی با اشاره به اینکه ۳۹ طرح با مبلغ ۵ میلیارد و ۷۴۵ میلیون تومان با ایجاد ۸۴ فرصت شغلی مصوب و قرارداد آن منعقد شده است تصریح کرد:تا به امروز ۲۸ طرح با مبلغ ۲ میلیارد و ۴۹۰ تومان و با فرصت شغلی ۳۹ نفر پرداخت طی دوره نه ساله پرداخت شده است.

وی به صدور مجوز مشاغل خانگی در بخش کشاورزی اشاره و خاطر نشان کرد :با همکاری جهاد کشاورزی ۴۱۳مجوز مشاغل خانگی در این زمینه صادر شده است.

نوری همچنین با بیان اینکه دو هیئت حل اختلاف و هیئت تشخیص عهده دار رفع اختلاف نظر فی مابین کارفرما و کارگر هستند گفت:در سال گذشته تعداد ۱۶۱دادخواست به هیئت تشخیص و ۳۹ مورد آن به هیئت حل اختلاف ارجاع داده شده که اکثریت مورد رسیدگی و صدور رای شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود:در حال حاضر جذب نیرو طبق شیوه نامه و بند ۹ قانون کار از طریق دو مرکز کاریابی شهرستان محقق می شود.

نوری به برگزاری جشنواره امتننان در استان اشاره کرد و از انتخاب علیرضا دانشی به عنوان کارآفرین برتر و شرکت تعاونی توسعه و عمران معدنچیان به عنوان واحد برتر در استان یزد خبر داد که روز چهارشنبه همین هفته در مرکز استان مورد تقدیر قرار می گیرند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به تشکیل ۱۵ تشکل کارگری و کارفرمایی اشاره کرد و یادآور شد: مشکلات کارگری و کارفرمایی به حداقل رسیده و پرونده ها با تعامل و همکاری به سازش می رسد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۱۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
پشیمان این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 - 2:34 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام
پیشتر که اینچنین اعلام شده بود که.
آمار بیمه بیکاری شهرستان بافق کمتر از شش دهم درصد است
فرماندار بافق گفت: آمار اشتغال در سال ۹۷در شهرستان بیش از دو هزار نفر بوده که این آمار در سال جاری به ۳هزار نفر افزایش می یابد و آمار بیمه بیکاری شهرستان نیز کمتر از شش دهم درصد می باشد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ محمد زاده رحمانی…
http://www.bafghfarda.com/?p=103741
@bafgh_farda

برای عضویت در کانال( بافق فردا) روی لینک زیر کلیک کنید.

https://t.me/joinchat/AAAAAEBI43JgvgM4hdlPZw

پشیمان این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 - 3:13 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام مهندس منظورم کدوم آمار ارائه شده سایت بافق فردا درست هست.؟

You cannot copy content of this page