تجلیل از فعالان عرصه زکات شهرستان بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 11 اردیبهشت 1398
تجلیل از فعالان عرصه زکات شهرستان بافق

از 20 نفر از مسئولان ادارات، دهیاران، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای بافق که از فعالین در عرصه فریضه زکات بودند، تجلیل شد.

از ۲۰ نفر از مسئولان ادارات، دهیاران، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای بافق که از فعالین در عرصه فریضه زکات بودند، تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ در آیینی با حضور امام جمعه و فرماندار بافق، جمعی از روسای ادارات، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا از فعالین عرصه زکات شهرستان در سالن اجلاس آیت الله شیخ محمد تقی بافقی فرمانداری تجلیل بعمل آمد.

فرماندار بافق در این جلسه گفت: در موضوع فریضه زکات با راهبری های امام جمعه این شورا توانسته است که در بین سایر شهرستان های استان بدرخشد و پیشرو باشد.

محمد زاده رحمانی افزود: خوشبختانه با توجه به خشکسالی های اخیر و کاهش تولید خرما و پسته و سایر اقلام در سال های گذشته نمودار پرداخت زکات در شهرستان روند صعودی داشته است.

امام جمعه بافق نیز در ادامه این جلسه به بیان اثرات مثبت خدمت به محرومان در زندگی افراد اشاره کرد و اظهار داشت: خدمت به محرومان و مستمندان ارزش بالا و اثرات مثبتی در زندگانی دارد که این اثرات در کوتاه مدت اتفاق می افتد.

حجت الاسلام سلیمانی با قدردانی از زحمات و تلاش های هاشمی پور مدیر کمیته امداد و حجت الاسلام عسکری دبیر شورای زکات شهرستان ادامه داد: بیمه عمر و زندگی به خدمت به محرومان و نیازمندان وابسته است.

وی همچنین در ادامه به جایگاه و نقش موثر شوراهای روستاها در رفع محرومیت از روستاها و مناطق محروم اشاره کرد و گفت: با بسترسازی، فراهم آوردن امکانات لازم و تشویق مردم میتوان از ظرفیت موجود در روستاها بهره مند شد و در راستای خودکفایی روستاییان گام برداشت.

در پایان این جلسه از ۲۰ نفر از مسئولان ادارات مرتبط، دهیاران، شوراهای شهر و روستا و فعالین عرصه فریضه زکات با اهدای لوح تقدیری تجلیل شد.

گفتنی است همچنین لوح تقدیر استاندار یزد و قائم مقام شورای زکات استان از زاده رحمانی فرماندار به جهت خدمات در سال ۹۷ توسط امام جمعه بافق به وی اهدا شد.

۲۰۱۹-۰۵-۰۱ ۱۲.۰۲.۱۸۲۰۱۹-۰۵-۰۱ ۱۲.۰۱.۴۹۲۰۱۹-۰۵-۰۱ ۱۲.۰۱.۰۶


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۳۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page