تلاش کارگران شهرداری بر رفاه و آرامش شهروندان تاثیر مستقیم دارد

دسته: نماینده مردم بافق در مجلس
بدون دیدگاه
شنبه - 14 اردیبهشت 1398
تلاش کارگران شهرداری بر رفاه و آرامش شهروندان تاثیر مستقیم دارد

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش بی وقفه کارگران شهرداری نقش تاثیر گذاری بر تغییرات شهر و ایجاد رفاه و آرامش شهروندان دارد.

IMG_20190504_155951_794IMG_20190504_155948_298
نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش بی وقفه کارگران شهرداری نقش تاثیر گذاری بر تغییرات شهر و ایجاد رفاه و آرامش شهروندان دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری بافق، محمد رضا صباغیان در مراسم تجلیل از کارگران شهرداری که با حضور شهردار، اعضای شورای شهر و رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد ضمن تقدیر از شهردار بافق به خاطر برگزاری مراسم تجلیل و نکوداشت روز کارگر، از توجه مدیریت شهری به این قشر زحمتکش قدردانی کرد.

نماینده بافق در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شوراهای کارگری که زبان گویای کارگر است می تواند مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را به کارفرمایان ارجاع دهند و با استقلال و قدرت بیشتری از حقوق کارگران دفاع کنند.
وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات کارگری از قانون نشات می گیرد خاطرنشان کرد: لازم است شوراهای کارگری در مسیر درست حرکت کنند تا قدرت بیان رفع مشکلات و پیگیری آن را داشته باشند.
صباغیان همچنین به مسئولیت های گذشته خود اشاره کرد و گفت: یکی از لذت بخش ترین مشاغلی که عهده دار بودم کار در مجموعه شهرداری بود چون آثار خدمات بر فضای شهر و روحیه مردم تاثیر مستقیم داشته و رضایت شهروندان به خوبی احساس می شد و کار برای مردم اجر اخروی دارد.
شهردار بافق نیز در این مراسم ضمن تبریک مناسبت های روز شورا،کارگر و معلم با بیان اینکه بیش از ۲۳۰ کارگر در طیف های مختلفی از زحمتکش ترین مردم در حوزه های خدمات شهری،فضای سبز، حمل و نقل،آتش نشانی، حفاظت و… به صورت شبانه روزی تلاش می کنندافزود: این عزیزان سعی می کنند بهترین فضا را برای زندگی با نشاط شهروندان آماده کنند.
سید علی نوروززاده به تلاش شبانه روزی کارگران شهرداری اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه خدمات این قشر در کانون توجه قرار دارد و همواره از طریق مردم رصد می شود، خوشبختانه تاکنون عمدتا مورد رضایت شهروندان بوده که این امر بسیار ارزشمند و لذت بخش است.
وی در پایان این مراسم ضمن آرزوی توفیق و کامیابی برای کارگران و خانواده آنها گفت: شهرداری می کوشد تا فضای کار، خدمت رسانی به شهروندان و رونق تولید بهتر شود.
گفتنی است در این مراسم با اهداء لوح سپاس و هدیه از زخمات کارگران شهرداری بافق تجلیل شد.

IMG_20190504_155954_826IMG_20190504_155949_836


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۸۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page