دیدار رئیس هیات امنای امامزاده عبدالله بافق با مدیر پژوهشهای آستان قدس رضوی

دسته: عمومی , فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 15 اردیبهشت 1398

در راستای ارتقاء فعالیتهای فرهنگی آستان مقدس امامزاده عبدالله علیه السلام، رئیس هیات امنای این آستان با مدیر پژوهش و برنامه ریزی آستان قدس رضوی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که صبح امروز و در مرکز پژوهشهایی آستان قدس رضوی برگزار شد سید سعید حسینی مبارکه ضمن برشمردن پتانسیل های آستان مقدس امامزاده عبدالله علیه السلام و شهرستان بافق خواستار ارتباط موثر این بقعه با آستان قدس رضوی شد.

حسینی افزود : با اعتمادسازی انجام شده در دو سال گذشته علی رغم مشکلات اقتصادی نذورات آستان امامزاده عبدالله علیه السلام بافق ۳۰ درصد افزایش یافته و این حسن اعتماد، تکلیف هیات امنا و مدیران امامزاده برای خدمات رسانی هرچه بهتر به زائران و مجاوران را سنگین تر نموده است.

مدیر پژوهش و برنامه‌ریزی آستان قدس رضوی نیز در این دیدار ضمن استقبال از هرگونه همکاری با بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص، با تاکید بر اهمیت سرمایه انسانی در انجام فعالیتهای فرهنگی بر سرمایه گذاری روی نوجوانان تاکید کرد.

مهدی لسانی تشکیل اتاق فکر فرهنگی با استفاده از افراد باتجربه در این زمینه را یکی از ملزومات مهم برای تعیین نقشه راه فرهنگی قلمداد کرد و حضور معلمان دغدغه مند فرهنگی در این شورا را بسیار با اهمیت دانست.
وی در این دیدار راهکارهایی نیز در زمینه فعالیتهای قرآنی و تربیت نیروی انسانی ارایه داد و گفت: آستان قدس رضوی نیز این آمادگی را دارد که مسیر آستان مقدس امامزاده عبدالله علیه السلام بافق برای داشتن برخی نمایندگی های بروز قرآنی و فرهنگی مانند مهدالرضا و طرح حکایت آفتاب را تسهیل نماید.

۲۰۱۹۰۵۰۵_۰۹۳۷۲۱


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۹۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page