نانوایان بافقی مسائل و مشکلات خود را با فرماندار مطرح کردند

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 18 اردیبهشت 1398
نانوایان بافقی مسائل و مشکلات خود را با فرماندار مطرح کردند

در نشستی با حضور زاده رحمانی فرماندار بافق مسائل و مشکلات نانوایان شهرستان بررسی و جهت رفع آن تصمیم گیری شد.

در نشستی با حضور زاده رحمانی فرماندار بافق مسائل و مشکلات نانوایان شهرستان بررسی و جهت رفع آن تصمیم گیری شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ در نشستی با حضور فرماندار، روسای ادارات صنعت، معدن و تجارت و تامین اجتماعی و تعدادی از نانوایان، مسائل و مشکلات نانوایان شهرستان بررسی شد.
فرمانداربافق در حاشیه این جلسه اظهار داشت: شغل نانوایی جز مشاغل سخت و زیان آور و نسبت به سایر مشاغل در شهرستانهای صنعتی و معدنی از درآمد پایین تری برخوردار است و استقبال کارگران از کار در نانوایی نسبت به کارخانجات کمتر می باشد.
محمد زاده رحمانی افزود: در این نشست با هماهنگی ادارات ذیربط در راستای تسهیل گری، حمایت و رفع موانع موجود یک سری اقدامات مطرح و تصمیم گیری شد.
وی با اشاره به اینکه نانوایان از یک سو درخواست افزایش قیمت نان را دارند و از سوی دیگر باید به سفره و سبد غذایی شهروندان نیز توجه شود ادامه داد: درخواست افزایش قیمت نان با توجه به افزایش نهاده های مصرفی را کارگروه آرد و نان در استان تصمیم‌گیری و اعلام می نماید ولی ما پیشنهاد می کنیم که در صورت امکان به یک فاکتور نیز در آنالیز قیمت نان توجه کنند و آن هم اقلیم گرمسیری و کار سخت نانوایان در فصول گرم سال است.
زاده رحمانی همچنین تصریح کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر با گازرسانی به شهر و روستاهای بافق هزینه های مصرفی در بخش سوخت نانوایی ها، بیش از یک سوم کاهش داشته است.
فرماندار بافق در پایان گفت: مکاتبه با مرکز استان جهت لحاظ نمودن شرایط بد آب و هوایی، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، مساعدت بیمه تامین اجتماعی به خصوص مطلع نمودن ایشان از قوانین و انجام سایر اقداماتی که در شهرستان بتوان در راستای حمایت از این قشر به عمل آورد، از جمله تصمیمات این نشست بود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۰۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page