آمادگی جمعیت هلال‌احمر بافق برای همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 24 اردیبهشت 1398

IMG_5954

رئیس جمعیت هلال احمر بافق گفت: این نهاد آمادگی دارد تا برای همکاری‌های متقابل با دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان همکاری متقابل داشته باشد.

 همزمان با هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ، محمدرضا فتاحی‌بافقی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق به دیدار عباس فتاحی‌بافقی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق رفت و با وی در زمینه‌های مشترک به گفتگو پرداخت.

فتاحی‌بافقی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق در این دیدار از اعلام آمادگی جمعیت هلال احمر برای همکاری‌های متقابل خبر داد و گفت: جمعیت هلال احمر بنا به رسالت اصلی خویش در کمک‌رسانی و امداد آمادگی دارد از بین دانشجویان و جوانان تحصیل‌کرده، داوطلبان عضویت در هلال احمر را شناسایی و جذب کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره فداکاری‌های سرخپوشان هلال احمر در حوادث مختلف طبیعی و غیرطبیعی به اطمینان و آرامش مردم از نیروهای هلال احمر در صحنه‌های مختلف اشاره کرد و توضیح داد: کانون‌های دانشجویی هلال احمر در دانشگاه‌ها فعال بوده و با برنامه‌ریزی بهتر به پویایی و مشارکت بیشتر جوانان در امور عام‌المنفعه کمک خواهند کرد.

فتاحی‌بافقی با قدردانی از هلال احمر به‌دلیل حضور و مشارکت در برگزاری برنامه‌های عمومی دانشگاه بیان کرد: همکاران کارمند و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه نیز در سیل اخیر در  نقاط مختلف کشور بیش از ۶۰ میلیون ریال کمک کردند و این آمادگی را دارند که با عضویت در هلال احمر به یاری مصدومان و آسیب‌دیدگان بشتابند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page