هیچ سهامی از شرکت سنگ آهن برای بافق اختصاص نیافته است

دسته: اقتصادی
۳ دیدگاه
جمعه - 5 آبان 1391

رئیس شورای اسلامی شهربافق در نشست با جمعی از مردم و کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی بافق، عنوان داشت: اعضای شورا مبحث خصوصی سازی شرکت سنگ آهن بافق را از پنج شنبه گذشته متوجه شدیم و با پیگیری های که انجام شده در دعوتی که از سوی استان با حضور امام جمعه بافق و عسکری مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق صورت داده شد در خصوص این موضوع و ریزمطالب بحث شد.

محمدرضا طلایی با بیان این نکته که شورای شهربافق با خصوصی سازی شرکت سنگ آهن بافق موافق نبوده است، ادامه داد: آنطور که بیان شد واگذاری شرکت سنگ آهن به صندوق بازنشستگی صنعت فولاد صورت گرفته است و البته 28/5 درصد قبلا واگذارشده و 71/5 درصد باقیمانده نیز اکنون صورت گرفته است که از این میزان به احتمال قوی 5 درصد نیز به کارکنان شرکت اختصاص داده شد تا طبق مقررات سهام آن خریداری شود.

وی با اشاره به این موضوع که هیچ سهامی از شرکت سنگ آهن برای شهرستان بافق اختصاص نیافته است، خاطرنشان کرد: دیدگاه ما واگذاری 10 درصد به مجموعه شهر بود و  آنچه که در جلسه با استاندار از ما پذیرفتند که با تهران مکاتبه شود حداقل واگذاری 7درصد سهام شرکت به شهردای بافق یا ارگانی که بتواند به توسعه شهر کمک کند اختصاص داد شود.

طلایی، با اشاره به ناراحتی استاندار یزد از وضعیت پیش آمده و خصوصی سازی ناگهانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق، بیان کرد: گفتگویی با استانداریزد داشتیم و مراتب اعتراض شورای شهر و مردم را بدین موضوع مطرح کردم و صحبت های استاندار در مراسم کلنگ زنی گاز و یادواره شهدای شهرستان را در زمینه عدم خصوصی سازی شرکت سنگ آهن بافق یادآوری نمودم، که استاندار ضمن بیان این موضوع که صحبت هایش نقل قولی از رحیمی معاون رئیس جمهور بوده است، قول پیگیری برای اختصاص درصدی  برای توسعه شهرستان دادند اما اینکه کار تا چه میزان به نتیجه برسد باید منتظر باشیم.

رئیس شورای شهربافق به نشست اعضای شورای شهر با احمدیه مدیرعامل صندوق فولاد اشاره نمود و اضافه کرد: احمدیه مدیرعامل صندوق فولاد این موضوع را مصوبه دولت اعلام کرد و ادامه داد این خصوصی سازی محض نیست و نیمه دولتی است و همچنین اطمینان داد مشکلی برای کارکنان ایجاد نمی شود. و یادآورشد: این مسایل نقل قول؛  احمدیه و بخشی نیز عسکری مدیرعامل سنگ آهن بافق است و البته درخواست ما مکتوب شدن قولهای شفاهی در صورتجلسه ای کتبی است.

وی با اشاره به تخصیص سهام سنگ آهن به اوقاف قم و غیره، یادآورشد: البته ما اصرار داریم درصدی از سهام همانگونه که به جاهای دیگر اختصاص یافته به بافق نیز تعلق یابد


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 5 آبان 1391 - 10:32 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بشینید تا به شما سهام بدهند

مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 5 آبان 1391 - 9:37 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اگه سهام می خواهید باید همت کنید نه اینکه همش حرف بزنید

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 5 آبان 1391 - 10:00 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

چقر بدبختی سهام معدن بافق به قم تعلق بگیره ولی به خود بافق نمیرسه چرا بافق فردا این موضوعات را به رهبر نمی سونه کسی جز ایشون دلسوز نیست

You cannot copy content of this page