سفرمعاون عمرانی استانداریزدبه بافق

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
جمعه - 21 بهمن 1390

 

 

با حضور معاون عمرانی استاندار یزد:
همزمان با دهه مباركه فجر چندین طرح و پروژه در بافق افتتاح شد
به مناسبت دهه مباركه فجر ، بهره برداری از 25 طرح و پروژه عمرانی ، كشاورزی وتفریحی در بافق آغاز شد.
به گزار روز پنجشنبه ایرنا،این پروژه ها در زمینه گمرك ، راه آهن ، واحد های مسكونی روستایی، بهسازی و اجرای طرح هادی روستایی، تامین روشنایی بلوار امام جعفر صادق بافق و برق رسانی مسكن محرومین ، ساماندهی گلزار شهدا و بنای یادمان شهدای روستای بسابِ سبزدشت ، پروژه های عمرانی و فضای سبزِ مركز آموزش علمی و كاربردی بافق ،پروژه های عمرانی شهرداری ایت شهر، نماز خانه فنی و حرفه ای ، ساخت مخزن 200 متر مكعبی و ایستگاه پمپاژ تامین آب 21 روستای دهستان سبزدشت بافق، 13 طرح تعاونی ، منازل مسكونی مددجویان كمیته امداد و راه اندازی مركز كسب و كار شركت سنگ آهن مركزی ایرا – بافق است كه امروز با حضور معاون عمرانی استاندار یزد به طور همزمان و متمركز در بافق افتتاح شد.
به گزارش خبر نگار ما معاون عمرانی استانداری یزد در مراسمی با حضور امام جمعه ، فرماندار بافق و جمعی از مسئولان محلی ایستگاه راه آهن مباركه این شهرستان را افتتاح كرد.
این ایستگاه در زمینی به مساحت 43 هكتار با زیر بنای 431 متر مربع سالن و دیوار كشی حریم آن با اعتباری افزون بر 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی ساخته شده است .
پروژه گمرك بافق نیز كه از مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری به استان یزد است امروز با حضور معاون استانداری یزد به بهره برداری رسید.
این پروژه كه یكی از آرزو های دیرینه مردم بافق بوده در زمینی به مساحت 700 متر مربع و زیربنای 1500 مترمربع شامل انبار ، تاسیسات و بخش اداری با هزینه 600 میلیون ریال از محل كمك های بین بخشی ، بهسازی مرمت و آماده بهره برداری شده است .
با افتتاح این طرح مهم اقتصادی علاوه بر تحقق خواسته دیرینه مردم بافق زمینه اشتغال بیش از 8 نفر فراهم شده است .
مهندس ‘حیدر نوروزی’ همچنین كمپینگ صحرایی آرامش سیر از پروژه های میراث فرهنگی بافق را افتتاح كرد.
این كمپینگ در زمینی به مساحت 5 هكتار با زیربنای 150 مترمربع با اعتباری بالغ بر 300 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و بخش خصوصی با هدف جذب گردشگر داخلی و خارجی احداث شده است .بلوار امام جعفر صادق (ع) از دیگر طرح هایی بود كه نوروزی آنرا افتتاح كرد و مورد بهره برداری قرار گرفت .
این بلوار به طول 1420 متر و عرض 35 متر بالغ بر 35 میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری بافق ساخته شده است .
مهندس نوروزی سپس به محل ساختمان جدید الاحداث دبستان شهید صدر مباركه بافق رفت و ساختمان این آموزشگاه را افتتاح كرد.
این آموزشگاه در زمینی به مساحت 2500 متر مربع با زیربنای افزون بر 870 متر شامل كلاسهای درس نمازخانه ، دفتر ، كتابخانه ،آزمایشگاه و سرویس های بهداشتی با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان نوسازی مدارس استان تامین و پرداخت شده است .
طرح بلوار 15خرداد از دیگر پروژه های بود كه به مناسبت دهه مباركه فجر ، صبح امروز با حضور نوروزی معاون عمرانی استاندار یزد در بافق افتتاح شد.
این بلوار به طول 700 متر و صرف هزینه ای بالغ بر 75میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری بافق احداث شده است.
به گفته فرماندار بافق برای تكمیل و راه اندازی این پروژه ها جمعا اعتباری بالغ بر 187 میلیارد و 930میلیون ریال از محل اعتبارات ملی ، استانی و شهرستانی تامین و هزینه شده است .
‘حسین ندافیان’ تصریح كرد: در سفر معاون عمرانی استاندار یزد به بافق همچنین كلنگ احداث فاز اول پارك كوهستان شهرداری این شهر به مساحت 30 هكتار با برآورد هزینه 20 میلیارد ریال و نیز كلنگ ساخت مركز آموزش فنی و حرفه ای ویژه خواهران در دوطبقه به مساحت 300 متر زیر بنا با پیش بینی اعتباری افزون بر 5 میلیارد ریال به زمین زده شد.
وی تصریح كرد : با افتتاح این پروژه ها علاوه بر اینكه تمامی اهالی شهرستان به نوعی از آنها بهره مند می شوند زمینه اشتغال بیش از 70 نفر نیز فراهم شده است.ك4

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقي این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 22 بهمن 1390 - 7:59 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

گيرنده ديجيتال چي شد

دوست این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 23 بهمن 1390 - 8:10 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

پس پروژه های اصلی کی قراره افتتاح بشه.
گاز کشی بین شهری
بزرگراه بافق یزد
بلوار ایت الله میر غنی زاده
و………

You cannot copy content of this page